اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مواضع آمریکا در قبال ایران متناقض است/ نمایندگان برای افزایش امکانات ورزشی تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: آمریکا در بیان مواضع خود در خصوص پرونده هسته‌ای ایران دوگانگی دارد.

مواضع آمریکا در قبال ایران متناقض است/ نمایندگان برای افزایش امکانات ورزشی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار پیشکسوتان و دست‌اندرکاران ورزش کردستان اظهار کرد: ورزش مسئله‌ای عمومی و جزو ضروریات زندگی انسان است.

وی با بیان اینکه انسان نیاز به تحرک دارد و ورزش در همه سنین برای انسان نیاز است، اظهار کرد: به دلیل حفظ سلامتی بدن ورزش شرعاً واجب است و بخشی از شادابی زندگی این است که ورزش را در آن تعریف کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه باید نوع نگاه‌ها به ورزش تغییر کند، تصریح کرد: نگاه تفریحی به ورزش ضربه می‌زند و مشکلی را حل نمی‌کند و باید این نگاه به سمت ضرورت تغییر کند.

 شاهرودی با بیان اینکه انسان باید برای قوی شدن در دنیا تلاش کند و در تمامی زمینه‌ها از جمله تولید برای فعالیت هر چه بیشتر تلاش شود، اظهار کرد: کار بیشتر به عنوان مجاهدت تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری مناسب است و آنچه نباید وجود داشته باشد ریاست‌طلبی است، تصریح کرد: پیامبر و اهل بیت ایشان به عنوان الگوی آدمیان از همگان جلوتر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان افزود: اولیای خدا قهرمانان واقعی هستند و باید همه تلاش کنند تا به آنها برسند و در این صورت قهرمان خواهند بود.

 شاهرودی فضاسازی و فراهم آوردن بستر مناسب برای ورزش را یک نیاز ضروری عنوان کرد و گفت: باید در این راستا اولویت‌سنجی مناسب انجام شود.

وی خواستار متمرکز کردن قوا در خصوص پرداختن به ورزش شد و افزود: باید همه مسئولان را به ورزش توجه داد تا در این زمینه گام‌های اساسی‌تری بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه رقابت در مادیات انسان را به هیچ کجا نمی‌رساند، اظهار کرد: دنیا محل محدودیت‌ها است و باید در این جهان در زمینه خوبی‌ها با یکدیگر مسابقه بگذاریم.

شاهرودی با بیان اینکه هر اندازه توجه به مادیات در دنیا بیشتر باشد، وابستگی‌ها نیز افزون‌تر می‌شود، تصریح کرد: مادیات در حد ضرورت باید در زندگی وجود داشته باشد.

وی به وضعیت موجود فوتبال کشور نیز گریزی زد و گفت: در فوتبال با افزایش مادیات ارزش‌های اخلاقی افول کرد و هم از روحیه قهرمانی و افتخارات کاسته شد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه نمایندگان می‌توانند یک سری امکانات برای ورزش کردستان فراهم کنند تصریح کرد: بودجه و نظارت بر آن به دست نمایندگان است و آنها می‌توانند برای افزایش و تخصیص سهم کردستان عمل کنند.

 شاهرودی با بیان اینکه استاندار و مسئولان اجرایی نیز باید توجه بیشتری به ورزش داشته باشند، گفت: باید بودجه ورزش در جای خود هزینه شود، چون با فکر این بودجه‌ها تخصیص یافته است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه تلاش دشمن تحمیل فشار بر مردم ایران است، افزود: ایستادگی ما برگرفته از قرآن است و نادیده گرفتن ایران در معادلات بین‌المللی غیرممکن است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تأکید بر اینکه ایران یک چرخه کامل سوخت هسته‌ای دارد و این برای دشمنان شکننده است گفت: آمریکا در بیان مواضع خود در خصوص پرونده هسته‌ای ایران دوگانگی دارد.

 شاهرودی افزود: اوباما از یک سو از فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت ساخت بمب اتم در ایران سخن می‌گوید و از سوی دیگر اظهار می‌کند ایران باید اعتمادسازی کند.

وی تصریح کرد: این مواضع متناقض آمریکا نشان از سردرگمی آنها در مواجهه با ایران بزرگ و توانمند است.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول