اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع):

آمریکا هیچ جایگاهی نزد ملت ایران ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم گفت: آمریکا هیچ جایگاهی در پیشگاه ملت ایران نداشته و نخواهد داشت.

آمریکا هیچ جایگاهی نزد ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام سید رضا عظیمی با بیان این‌که ما امروز افتخار می‌کنیم که در راس نظام جمهوری اسلامی، افکار و اندیشه‌های امام راحل قرار دارد، اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم که روح مقاومت و مبارزه با دشمنان اسلام را که در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم جهانی قرار دارد، هرچه بیشتر تقویت شود.

وی با اشاره به این‌که مسئولان نظام جمهوری اسلامی، امانتداران امت هستند، افزود: مسئولان همواره باید در حفظ و حراست از شرافت، عظمت، صلابت و دفاع از این سرزمین، نهایت تلاش و جدیت خود را به خرج دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم، ضربه‌زدن به نظام اسلامی را تلاش همیشگی دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن همیشه در حال رصد اوضاع است و وقتی جدیت ما را در پایبندی به اصول و ارزش‌ها ببیند از تصمیمات شوم خود عقب‌نشینی می‌کند.

وی با بیان این‌که بسیج و بسیجیان نگهبانان نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: با عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، هیچگاه از مسیر اصلی خارج نمی‌شویم و با صلابت به اهدافمان خواهیم رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم، تنها راه مقابله با نظام سلطه را پیروی از ولایت دانست و افزود: ما هیچ تردیدی نسبت به شعار استراتژیک «مرگ بر آمریکا» نداریم چرا که بنابر فرمایش امام راحل، آمریکا نباید از ذهن‌ها فراموش شود.

عظیمی افزود: آن‌هایی که امروز دم از حذف شعار مرگ بر آمریکا می‌زنند، در واقع حذف شعار عظیم و ارزشمند الله‌اکبر را دنبال می‌کنند.

وی با بیان این‌که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با شعار الله‌اکبر به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: توطئه و هدف اصلی امروز دشمن این است که آن معیار و ملاک اصلی پیروزی ما را که همانا اتصال به معنویت است، بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم ادامه داد: دشمن گاهی از زبان دیگران حرف‌ها و سخنانی را مطرح می‌کند تا به سر منزل خود برسد ولی غافل از آن است که مردم ایران به معنای واقعی کلمه به بصیرت و آگاهی رسیده‌اند.

وی با بیان این‌که امروز دشمن در صدد است تا به خیال باطل خود روح مقاومت و استکبار ستیزی را از ملت ما سلب کند، گفت: دشمنان تصور می‌کنند که با حذف شعار مرگ بر آمریکا، دفاع مقدس و حاصل این همه جهاد و تلاش را که در طول سه دهه به‌وجود آمده، زیرسئوال خواهند برد اما آمریکا بداند که امروز هیچ جایگاهی در پیشگاه ملت بزرگ ایران نداشته و نخواهد داشت.

عظیمی با اشاره به این‌که آمریکا هیچگاه حامی حقوق ملت‌ها نبوده است، خاطرنشان کرد: هر کجا که آمریکا ورود پیدا کرده به آثاری جز چپاول، سرقت، ناامنی و ادای حاکمیت با روح تحکم نمی‌توان رسید.

وی در پایان با توجه به آیه مبارکه «ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین» اظهار داشت: پیام آیه شریفه این است که سست نشوید و محکم پای شعارهای ارزشی باشید، نترسید و نگران نباشید که شما حتماً پیروز هستید.

انتهای پیام/78002/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول