اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل‌کنار:

شعار مرگ بر آمریکا علیه سیاست‌های مزدورانه دولت آمریکاست

امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه ملت ایران با مردم آمریکا دشمنی ندارد، گفت: مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر سیاست‌های مزدورانه دولت آمریکاست.

شعار مرگ بر آمریکا علیه سیاست‌های مزدورانه دولت آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام عباس باباییان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل‌کنار اظهار داشت: وجود دشمن کینه‌توز نباید به دست غفلت و فراموشی سپرده شده و برخی‌ها نباید نفرت از آمریکا را فراموش کنند.

وی افزود: آیات فراوانی در قرآن کریم، مرگ بر سلطه‌گران و مرگ بر مستکبران را تجویز می‌کند اما برخی‌ها می‌گویند، چرا شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهید، مگر مردم آمریکا با شما چه کردند.

باباییان بیان داشت: در پاسخ این افراد باید گفت، شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر سیاست‌های مزدورانه، قلدری و زورگویان دولت آمریکا است و ما با مردم آمریکا کاری نداریم.

امام جمعه بابل‌کنار با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار جدیدی نیست و ما از سال 1342 شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم، تصریح کرد: در سال 1342 امام خمینی(ره) را به خاطر سردادن شعار مرگ بر آمریکا دستگیر کردند و قیام 15 خرداد را رقم زدند.

باباییان با اشاره به اینکه فرهنگ مرگ بر آمریکا نشات گرفته از فرهنگ قرآنی است، اذعان داشت: در قرآن کریم بارها تاکید شده است که زمانی که انسان به کفر برسد و رفتارهای زورگویانه را در پیش بگیرد گفتن مرگ بر وی واجب است.

امام جمعه بابل‌کنار به روز سازمان ملل اشاره و تصریح کرد: سازمان ملل یعنی سازمانی که برای مردم و ملت‌هاست، آیا واقعا این سازمان برای ملت‌هاست یا برای حمایت از افراد زورگو تلاش می‌کند.

باباییان با اشاره به اینکه سازمان ملل امروزی ابزار و وسیله‌ای در دست آمریکایی‌هاست، اذعان داشت: نخستین بند منشور سازمان ملل تامین عدالت و مقابله با متجاوز است، اما باید پرسید سازمان ملل در برقراری عدالت و تامین منافع ملت‌ها موفق بوده است.

وی افزود: از ناعدالتی سازمان ملل همین بس که این سازمان حق وتو را به کشورهای زورگو داده و پنج کشور به عنوان عضو دائمی سازمان ملل از این سازمان برای رسیدن به مقاصد و منافع پلید خود استفاده می‌کنند.

باباییان با اشاره به اینکه سازمان ملل دربست در اختیار قدرت‌های مستکبر است، بیان داشت: بیشترین حق وتو را آمریکا به عنوان عضو دائم سازمان ملل به نفع اسرائیل دارد، آمریکا از همه کشورها باج می‌گیرد اما به اسرائیل باج می‌دهد.

امام جمعه بابل‌کنار اذعان داشت: مردم خواستار رعایت حقوق ملت‌ها و خالی شدن سازمان ملل از لوث وجود مستکبران، زورگویان و متجاوزان هستند.

انتهای پیام/86009/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول