اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ورزشی امام جمعه زیراب:

هزینه میلیاردی استفاده از قلیان به سمت ورزش انتقال یابد

مشاور ورزشی امام جمعه زیراب گفت: هزینه میلیاردی استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها باید با مدیریت و فراهم کردن بسترهای لازم به سمت ورزش انتقال یابد.

هزینه میلیاردی استفاده از قلیان به سمت ورزش انتقال یابد

سیدفخرالدین هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌های شهر زیراب برای توسعه ورزش استفاده کرد، اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی باید در اولویت مدیران ورزشی زیراب قرار گیرد.

مشاور ورزشی امام جمعه زیراب با تاکید بر اینکه با توجه به سابقه وجود نمایندگی تربیت‌بدنی در سال‌های دور، پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی مجدد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر زیراب، نباید تنها به صدور کارت بیمه ورزشی محدود شود، افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان ورزشی کشور و استان برای توسعه ورزش همگانی در سال‌جاری باید برای حضور همه اقشار مردم در ورزش برنامه‌ریزی شود.

مشاور ورزشی امام جمعه زیراب، تصریح کرد: توسعه ورزش قهرمانی را باید در ورزش همگانی جست‌وجو کرد.

وی خواستار افزایش امکانات ورزشی و برنامه‌ریزی برای بسترسازی توسعه رشته‌های ورزش در زیراب شد و خاطرنشان کرد: تامین بودجه از عوامل اصلی توسعه ورزش قهرمانی است و هزینه میلیاردی استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها باید با مدیریت و فراهم کردن بسترهای لازم به سمت ورزش انتقال یابد.

هاشمی‌نژاد بر استفاده از نخبگان ورزشی در شهر زیراب مانند سیدرمضان صالح‌نژاد چهره جهانی تیراندازی، خردمند حیدری قهرمان دوومیدانی جهان، عقیل حیدری مربی سابق تیم ملی کشتی، مهدی امیری مربی موفق فوتبال در لیگ دسته اول کشور، سعید قلی‌نژاد قهرمان تکواندو بین‌المللی و دیگر ورزشکاران تاکید کرد و گفت: ورزشکاران زیراب در صورت بسترسازی لازم ظرفیت حضور در تیم‌های ملی را دارند.

این کارشناس تربیت‌بدنی که دارای کارت مربیگری فوتبال درجه D آسیا و مربی باشگاه نخبگان زیراب در رده‌های سنی پایه فوتبال است، گفت: شورای ورزش شهر زیراب باید با حمایت شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان و با حضور افراد دلسوز و با برنامه و کاربلد تشکیل شود.

هاشمی‌نژاد که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال سایپا شمال، رعد تهران و صدرا زیراب در لیگ کشور را در کارنامه خود دارد با تاکید بر لزوم علمی شدن ورزش در شهر زیراب، یادآوری کرد: علمی شدن ورزش با برگزاری کلاس‌ها، کارگاه‌های آموزشی، تخصصی، استفاده از اساتید و مربیان برجسته ورزشی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/86015/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول