اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد:

تصمیم‌گیری عجولانه در پروژه‌های عمرانی مشکل‌آفرین است

معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیم‌گیری عجولانه در پروژه‌های عمرانی مشکل‌آفرین است.

تصمیم‌گیری عجولانه در پروژه‌های عمرانی مشکل‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبال ظهر امروز در ششمین نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این شورا یک شورای تخصصی است که با قانون و مقررات سر و کار دارد، اظهار کرد: اگر در برنامه‌ها با تعامل بین‌بخشی حرکت کنیم در کمترین زمان به اهداف شورای فنی می‌رسیم.

وی اذعان کرد: شورای فنی استان مهمترین رکن در پیگیری پروژه‌ها است که این شورا با نگاه اجمالی به پروژه‌های استان در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که شورای فنی زیرساخت‌های استان را مدنظر قرار می‌دهد، گفت: در این حوزه دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران و مشاوران دو بال هم هستند که لازم است هر دو باید با هم هماهنگ باشند.

نیک‌اقبال ادامه داد: در صورت عدم هماهنگی بین پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی مشکلات و گرفتاری‌هایی در حوزه عمرانی و طرح‌ها به وجود می‌آید.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر گونه تصمیم‌گیری عجولانه چه تندروی و کندروی در تمامی زمینه‌ها خصوصا در پروژه‌های عمرانی باعث بروز مشکلات می‌شود.

نیک‌اقبال با تاکید بر این‌که هدف ما استفاده از توان اجرایی استان است، گفت: پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی دو عضو هستند که باید به صورت هماهنگ و با تعامل ضمن رعایت شرایط و مقررات در توسعه و پیشبرد اهداف شورا حرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به این که مصوبات مهمی در این شورا وجود دارد که باید کمیته‌های زیرمجموعه شورا فعال شوند و تصمیمات کارشناسی در راستای پیشبرد اهداف باشد.

وی با بیان این‌که در شورای فنی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی گزارش و به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد، گفت: قریب به 83 درصد پروژه‌های عمرانی خوب بوده و 17 درصد دیگر نیز در حد متوسط گزارش شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با توجه به این‌که درصد بالایی از پروژه‌ها در وضعیت مناسبی هستند ولی با این وجود، 17 درصد متوسط در روند اجرایی پروژه‌ها زیاد بوده و باید به سمت صفر حرکت کنند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول