اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت گلستان خبر داد

تصمیمات لازم برای تامین نذورات ماه محرم و صفر‎ در گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از تصمیمات لازم برای تامین نذورات ماه محرم و صفر‎ در این استان خبر داد.

تصمیمات لازم برای تامین نذورات ماه محرم و صفر‎ در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، یدالله وفایی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گلستان اظهار داشت: نمایشگاه فروش پاییزه برای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان‎تر به کالاها و خدمات با اولویت عرضه لوازم‎التحریر، کیف و کفش و لباس در سطح شش نمایشگاه در استان راه‎اندازی که اجناس و کالاها با 15 تا 20 درصد تخفیف به مردم عرضه شد.

وی ضمن تاکید بر هماهنگی بیشتر بین اعضا و دست‎اندرکاران تنظیم بازار استان برای تسریع در امور، مهمترین دغدغه سازمان را تنظیم و کنترل نوسانات بازار عنوان کرد و افزود: عرضه کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت ثابت بسیار مهم و قابل توجه بوده و جایگاه مردم در برخورد با تخلفات بسیار مهم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: با توجه به در پیش بودن عید قربان، به منظور تامین دام زنده و کنترل و نظارت بر عرضه دام در این ایام در جایگاه‎های ویژه عرضه دام در گرگان، گنبدکاووس و شهرستان‎های استان و همچنین تامین نذورات ماه محرم و صفر تصمیمات مقتضی گرفته شد.

جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گلستان با محوریت بررسی اقدامات و برنامه‎های سازمان در حوزه تنظیم بازار کالا و خدمات، بررسی نوسانات قیمت در هفته گذشته و ارائه گزارش‎های رسیده به ستاد خبری سازمان در هفته منتهی به روز جلسه در سالن جلسات ساختمان شهید دوانلو سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول