اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم کشاورز قزوین نخستین 3 امتیاز حساس خانگی را از دست داد

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال کشاورز قزوین نخستین 3 امتیاز حساس بازی‌های خانگی را از دست داد.

تیم کشاورز قزوین نخستین 3 امتیاز حساس خانگی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتسال کشاورز قزوین که در نخستین هفته این رقابت‌ها در سالن شهید بابایی قزوین با حضور تماشاگران خودی از تیم کاشی نیلو اصفهان پذیرایی می‌کرد، در نهایت مقابل میهمان خود به نتیجه تساوی سه بر سه رضایت داد.

این دیدار در حالی با قضاوت شمس‌الله اخوان و فروتن برگزار شد که تیم فوتسال کشاورز قزوین می‌توانست با برتری مقابل تیم کاشی نیلو اصفهان نخستین سه امتیاز حساس و ارزشمند فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور را به حساب خود واریز کند، اما در پایان این اتفاق رخ نداد تا بازیکنان این تیم در آغاز این رقابت‌ها دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.

بازیکنان تیم فوتسال کشاورز قزوین در این دیدار از سوی الیاس قبادی، امید طالبی و روح‌الله عبداللهی سه بار موفق شدند دروازه میهمان اصفهانی خود را باز کنند، اما در پایان قدر این گل‌ها را ندانستند و سه بار دروازه خود را باز شده دیدند تا عملاً در سالن شهید بابایی و در حضور تماشاگران خونگرم قزوینی با به دست آوردن نتیجه تساوی و کسب فقط یک امتیاز مقابل تیم کاشی نیلو اصفهان متوقف شوند.

تیم فوتسال کشاورز قزوین در حالی مقابل نماینده اصفهان به نتیجه تساوی رضایت داد که در این فصل برای اینکه بتواند مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورد، کار سخت و دشواری دارد و باید مقابل رقیبان قدرتمند خود امتیازهای لازم را برای صعود جمع‌آوری کند.

تیم فوتسال کشاورز قزوین در این فصل از مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور با قرعه سختی روبه‌رو شده است و با تیم‌های مقاومت کرمان، ایساتیس یزد، برق شیراز، ایران جهان مشهد، پرسپولیس تهران، فیاض بخش مشهد، کاشی نیلو اصفهان و دایتی شیراز هم‌گروه شده است.

بدون شک مصاف با تیم‌های قدرتمندی همچون پرسپولیس تهران، برق شیراز و ایساتیس یزد کار راحتی نیست و بازیکنان تیم فوتسال کشاورز قزوین اگرچه در دیدار نخست خود مقابل نماینده اصفهان امتیاز لازم را نگرفتند، اما به طور یقین باید در بازی‌های آینده خود با اقتدار بیشتری گام به زمین مسابقه بگذارند و از همین ابتدای کار برای دیگر رقبای خود خط و نشان بکشند.

مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم هر گروه در مرحله پلی‌آف در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم‌های برنده به طور مستقیم جواز حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند.

انتهای پیام/77004/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول