اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل خبر داد

جشنواره فیلم بسیج و مهلت ارسال آثار تا 15 آذر ماه

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: سومین جشنواره فیلم بسیج استان اردبیل اواخر امسال برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند تا 15 آذر ماه آثار خود را ارسال کنند.

جشنواره فیلم بسیج و مهلت ارسال آثار تا 15 آذر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سومین جشنواره فیلم بسیج در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره در پنج بخش داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلمنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در بخش داستانی و انیمیشن آثار 30 دقیقه‌ای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و تولیدکنندگان آثار مستند نیز در 40 دقیقه فرصت عرضه آثار خود را دارند.

دشتی خاطر نشان کرد: آثار نماهنگ باید در مدت زمان هفت دقیقه تولید شده و به جشنواره ارسال شود.

این مسئول اضافه کرد: سومین جشنواره دو سالانه فیلم بسیج با موضوعات حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و احیای ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی، بیداری اسلامی، انتظار، امید و آرمان‌گرایی و محور حماسه سیاسی و اقتصادی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقمندان تا 15 آذر ماه فرصت ارسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره دارند و در کنار آن می‌توانند آثارشان را به کانون هنرمندان و همچنین بسیج هنرمندان استان تحویل داده و در جشنواره شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان با یادآوری اینکه این جشنواره همه ساله با استقبال خوب هنرمندان روبه‌رو می‌شود، ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان تلاش می‌کند تا اهداف متعالی خود را در راستای ارائه بهترین آثار هنری محقق کند که امیدواریم در این زمینه بتوانیم بیش از هر زمان دیگر شایسته و مطلوب حرکت کنیم.

دشتی در ادامه گفت: بسیج هنرمندان همه ساله در راستای احیای ارزش‌های دینی و اسلامی در گروه‌های مختلف هنری اقدام به برگزاری جشنواره‌های متعدد می‌کند که به زودی منتخبان جشنواره عکس بسیج نیز در استان معرفی شده و از آنها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول