اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شاهرود:

جهادگران بسیجی پیام‎آوران اسلام و انقلاب در روستاها هستند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهرود گفت: جهادگران دانشجوی بسیجی پیام‌آوران اسلام و انقلاب در روستاها هستند.

جهادگران بسیجی پیام‎آوران اسلام و انقلاب در روستاها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مرتضی معتمد صبح امروز در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود که با عنوان شکوه هجرت و با حضور مسئولان شهرستان و دانشجویان جهادگر و خانواده‌های آنان در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم و تبریک عید قربان و عید غدیر اظهار کرد: در بحث اردوهای جهادی همین نکته بس که امام (ره) یکی از آرزوهایشان همین جهاد بود؛ جهاد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و ... باید مورد توجه باشد.

وی افزود: فلسفه تشکیل جهاد همین عمران و آبادانی روستاها بود و در دوران انقلاب و دفاع مقدس بسیاری از خدمات سازنده در کشور را همین جهاد سازندگی انجام داد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شاهرود تصریح کرد: بهتر بود جهاد سازندگی را با جهاد کشاورزی ادغام نمی‌کردند و کاش آن را با سپاه ادغام می‌کردند؛ چرا که سپاه به خوبی از این جهاد برمی‌آمد؛ همان‎طور که اکنون در این عرصه فعال است.

معتمد خاطر نشان کرد: تمام نعماتی که امروزه می‌بینیم به عهده و با زحمت همین جهادگران عزیز بوده است و ما همه مدیون زحمات جهادگران گمنام این مرز و بوم هستیم که با اخلاص این همه کار انجام دادند.

وی با اشاره به جهادگران بسیجی گفت: شما پیام‌آوران اسلام و انقلاب در روستاها هستید و امیدوارم که خداوند به تمامی شما عزیزان جزای خیر دهد.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول