اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

بدون غایب و با آمادگی کامل به میدان خواهیم رفت

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و بدون داشتن غایب به اردبیل سفر کردیم تا با نتیجه دلخواه این شهر را ترک کنیم.

بدون غایب و با آمادگی کامل به میدان خواهیم رفت

سعید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن ابراز رضایت از وضعیت تیم خود اظهار کرد: تیم شهرداری اردبیل را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قدرت این تیم را سنجیده‌ایم.

وی ادامه داد: فیلم این بازی را به بازیکنان نشان داده‌ایم و برای تک‌تک دقایق این بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم با حداکثر امتیاز اردبیل را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان تصریح کرد: ضعف تیمی خود را که در بازی‌های گذشته محسوس بود تا حدود زیادی برطرف کردیم و با صحبت‌هایی که با بازیکنان شده، آنان مهیای انجام این دیدار بیرون از خانه هستند.

سلامات در خصوص غایبان احتمالی تیمش در دیدار فردا در مقابل تیم فوتبال شهرداری اردبیل افزود: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم و اما چند بازیکن مصدوم در اختیار داریم که از ابتدای فصل آنان را در اختیار نداریم.

وی ابراز داشت: حمید خفایی، محمد حسنی، محمد بریهی و محمد زرشکی از جمله مصدومان تیم نفت نوین هستند که پیش از آغاز فصل دچار مصدومیت شدند و با بهبودی یافتن این بازیکنان، آنان نیز به مجموعه تیم اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان در پایان خاطرنشان کرد: در این دیدار به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار هستیم و به هیچ عنوان به دنبال ارائه یک بازی تدافعی نیستیم و امیدواریم با دست پر به آبادان بازگردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم صنعت نفت نوین آبادان، بعد از ظهر دوشنبه 29 مهرماه و از ساعت 14 در اردبیل میهمان تیم شهرداری این شهر خواهد بود، این تیم هفته گذشته در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در آبادان میزبان تیم کارگر بنه گز بود که موفق شد با حساب دو بر یک از سد این تیم عبور کند.

انتهای پیام/72013/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول