اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه تاکستان مطرح شد

انتقاد آیت‌الله اسلامی از فساد مالی بین برخی بازیکنان فوتبال

امام جمعه شهر تاکستان از دریافت هزینه‌های گزاف برخی بازیکنان فوتبال به شدت انتقاد کرد و خواستار حمایت‌های بیشتر از جوانان و نوجوانان شد.

انتقاد آیت‌الله اسلامی از فساد مالی بین برخی بازیکنان فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر تاکستان سالروز شهادت سردار شوشتری را تسلیت گفت و اظهار داشت: دشمنان در ناحیه سیستان و بلوچستان و مناطق مرزی با انجام ترورهای ناجوانمردانه درصدد تفرقه و جدایی شیعه از سنی هستند.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به درگذشت مرحوم طبرسی صاحب تفسیر قرآن کریم ابراز داشت: این عالم جلیل‌القدر با تفسیر قرآن کریم اثری ماندگار و معنوی را برای خویش بر جای گذاشته است.

وی یاد و خاطره شهدای حادثه مسجد کرمان تهران در سال 57 را گرامیداشت و تصریح کرد: ملت ایران مشق و انگیزه خویش را با الگوگیری از شهدا تداوم داده و امروز شهدا عشق ملت هستند.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به هفته تربیت‌بدنی و ورزش متذکر شد: ورزشکاران باید ضمن تقویت اعتقادی و حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه به تربیت معنوی در کنار تربیت جسمی بپردازند.

اسلامی ادامه داد: تربیت فکری و ریشه‌ای در کنار تربیت‌ بدنی امروز لازمه گسترش ورزش در جامعه است.

امام جمعه شهر تاکستان با انتقاد از تخصیص هزینه‌های گزاف برای برخی از ورزشکاران، دریافت این هزینه‌ها را عاملی برای بسترسازی فساد این دسته از بازیکنان ذکر کرد.

اسلامی ادامه داد: مسئولان به جای تخصیص چنین وجوه سنگینی به ورزشکاران باید این مقادیر را صرف سالم‌سازی و توجه بیشتر به آحاد جوانان کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره جدید مذاکرات جمهوری اسلامی ایران در مرکز ژنو گفت: مذاکره‌کنندگان غربی باید بدانند که ایران اسلامی امروز از موضع قدرت با آنان به مذاکره نشسته است و هیچ‌گاه تسلیم آنان نمی‌شود.

امام جمعه شهر تاکستان اهدای جام شیردال به ایران در عین به شهادت رسانیدن دانشمندان هسته‌ای و گسترش حقه تحریم در عین مذاکره را مصادیق بی‌اعتمادی به سران استکباری به ویژه آمریکا دانست.

اسلامی به تشریح فوائد زکات پرداخت و تصریح کرد: کمک به افراد ضعیف و برطرف‌سازی نیازهای آنان جزو وظایف مسلمانان است؛ چنانچه خداوند رزق و روزی خویش را بر همگان گسترانیده است.

وی ادامه داد: بنابر روایتی از امام صادق(ع) شخص انفاق‌کننده علاوه بر بهره‌مندی از فضائل معنوی در دنیا به اجر و قرب چندین برابری انفاق مال دست پیدا می‌کند.

انتهای پیام/77005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول