اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

فعالیت جدی شهرداری شوشتر برای وصول بدهی‌های دولتی

شهردار شوشتر از فعالیت جدی کمیسیون ماده 77 این شهرداری برای وصول بدهی‌های دولتی خبر داد.

فعالیت جدی شهرداری شوشتر برای وصول بدهی‌های دولتی

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: کمیسیون ماده 77 شهرداری شوشتر با هدف وصول طلب‌های شهرداری از سایر نهادهای دولتی فعالیت اساسی خود را آغاز کرده است و به این دلیل در آینده نزدیک شاهد وصول طلب‌های شهرداری خواهیم بود.

وی افزود: وصول طلب‌های شهرداری شوشتر توسط کمیسیون ماده 77 شهرداری کاری دشوار و زمان‌بر است و باید سیکل در نظر گرفته شده قانونی در این زمینه طی شود تا بتوان امیدوار بود بدهی مذکور وصول می‌شود.

وی عنوان کرد: تنها فعالیت این کمیسیون اهمیت ندارد، بلکه پیگیری و ممارست برای وصول بدهی‌ها بسیار اهمیت دارد که این مهم در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

دُر با تاکید بر اینکه باید از اجرای قانون حمایت کرد، گفت: همه نهادهای دولتی که به شهرداری بدهی دارند بر اساس قانون باید بدهی خود را پرداخت کنند و قانون در این زمینه صراحت دارد.

شهردار شوشتر افزود: پیگیری مشکلات در این بخش می‌تواند باعث توانمندی مالی شهرداری شوشتر و فعالیت کمیسیون ماده 77 و ماده 100 شهرداری شوشتر بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بخش زیادی از مطالبات شهرداری شوشتر از نهادهای دولتی است که در صورت وصول این بدهی‌ها می‌توان بخش زیادی از مشکلات این حوزه را برطرف کرد.

دُر خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مالی شهرداری نیاز به کمک همه دستگاه‌ها دارد و به این دلیل می‌توان با همکاری در این بخش گام‌های مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول