اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان:

شهرداری بندرعباس بدهی‌ها خود را از سال 87 تاکنون تسویه نکرده است

نائب رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان با بیان اینکه شهرداری نسبت به تسویه بدهی‌های خود با تیم لیگ برتری تحت حمایتش اقدام نمی‌کند، گفت: جمع بدهی‌های شهرداری در این بخش به 120 میلیون تومان رسیده و بازیکنان حاضر به ادامه همکاری نیستند.

شهرداری بندرعباس بدهی‌ها خود را از سال 87 تاکنون تسویه نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فوزیه پلاسی‌زاده شامگاه دوشنبه در نشستی با اعضای شورا، با بیان اینکه هشت سال است سهمیه هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال بانوان، توسط شهرداری بندرعباس حمایت می‌شود، اظهار داشت: این تیم ابتدا در لیگ دسته دو کشور حضور داشت که با تلاش کادر و هیئت بسکتبال استان به لیگ برتر صعود کرد.

وی با بیان اینکه این تیم برای فصل جدید نیز دو ماه است که با بهره‌گیری از بازیکنان بومی به تمرین می‌پردازد، افزود: طی سال‌های گذشته با کمترین بودجه و هزینه این تیم را اداره کرده‌ایم که در عین حال سال گذشته با تمامی مشکلات به رده چهارم جدول رسیدیم.

به گفته نائب رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان، تیم یاد شده در لیگ‌های اخیر با مدعیان و رقبای پرقدرتی در بعد مالی و مدیریتی به مسابقه پرداخته است.

این فعال ورزشی با بیان اینکه تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با کمترین بودجه اداره می‌شود، افزود: در حال حاضر تیم در بلاتکلیفی قرار دارد و بازیکنان در صورت ادامه این روند حاضر به همکاری نیستند.

وی افزود: اغلب بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس را دانشجویان تشکیل می‌دهند و به دلیل تنگناهای مالی به مشکلات عدیده‌ای برخورد کرده‌اند.

پلاسی‌زاده گفت: بازیکنی از تیم شهرداری بندرعباس حتی موفق به راهیابی به تیم ملی نیز شده است و حیف است که بخواهیم این تیم و بازیکنان آن را که سال‌ها برایشان زحمت کشیده رها و سرمایه‌سوزی کنیم.

به گفته وی، علی‌رغم مصوبات شورا و شهرداری بندرعباس، تیم بسکتبال شهرداری از سال 87 تاکنون هزینه‌های خود را دریافت نکرده است و فاکتورهای مربوطه در سیستم مالی شهرداری راکد مانده است.

پلاسی‌زاده اضافه کرد: خیلی از شهرهای کشور حاضرند بدون طی کردن و حضور در لیگ‌های زیر مجموعه، برای ایجاد شور و نشاط در طیف خانم‌ها اقدام به خرید امتیاز تیم‌های لیگ برتر کنند.

نائب رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان با بیان اینکه طی سال‌های گذشته به طور مستقیم تیم مذکور را مدیریت و پیگیری کردیم، گفت: مشکلات به اندازه‌ای زیاد شده است که تنها در راستای حمایت از بازیکنانی که تا این مرحله رسیده‌اند، امروز در جمع مدیران و اعضا شورای بندرعباس برای حمایت از این تیم حاضر شدم.

وی همچنین تاکید کرد: اگر شهرداری بندرعباس، نمی‌خواهد از تیم بسکتبال حمایت کند، نسبت به تسویه بدهی‌هایش از سال 87 تاکنون که رقم آن جمعا به 120 میلیون تومان می‌رسد، اقدام کند.

انتهای پیام/88001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول