اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت صورت می‌گیرد

جشن بزرگ غدیر همراه با پخش زنده تلویزیونی در اهواز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری جشن بزرگ غدیر در این اداره کل و همراه با پخش زنده تلویزیونی خبر داد.

جشن بزرگ غدیر همراه با پخش زنده تلویزیونی در اهواز

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: جشن بزرگ عید غدیرخم در اداره کل میراث فرهنگی و در ساختمان جهاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این جشن افزود: این مراسم قرار است امشب برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی خوزستان پخش شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه برگزاری این جشن مقدمه‌ای برای سایر فعالیت‌ها در این حوزه است، گفت: تلاش می‌کنیم تا برگزاری جشن‌های استانی را در آثار تاریخی انجام دهیم تا این جشن‌ها گامی برای معرفی آثار تاریخی خوزستان باشند.

وی با اشاره به اینکه با صدا و سیمای خوزستان نیز در اینباره توافقاتی انجام شده است، خاطر نشان کرد: قرار شده در برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها، صدا و سیمای خوزستان با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان همکاری کند و در این بخش با مدیرکل مربوطه مذاکراتی انجام شده است.

حیدری با اشاره به اینکه خوزستان آثار تاریخی متعددی دارد، اضافه کرد: برگزاری جشن‌ها، مراسم‌ها، ضبط برنامه‌ها و فیلم‌های کوتاه و ... در این آثار می‌تواند به نوعی گامی برای معرفی آثار تاریخی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان در پایان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان در این بخش آمادگی همکاری با دیگر نهادهای متولی در بخش فرهنگ است و امیدواریم در این بخش اقدامات موثری انجام شود.

انتهای پیام/72006/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول