اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان:

13 اثر در اولین جشنواره فصلی مطبوعات خوزستان برگزیده شد

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان گفت: 245 اثر به اولین جشنواره فصلی مطبوعات خوزستان فرستاده شد که 13 اثر برگزیده در این مراسم تجلیل می‌شود.

13 اثر در اولین جشنواره فصلی مطبوعات خوزستان برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمدرضا ایزدی در مراسم اهدا جوایز برگزیدگان اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های خوزستان که شامگاه شنبه در مجتمع رفاهی نفت برگزار شد اظهار کرد: براساس اساسنامه سرای روزنامه‌نگاران ایران برگزاری جشنواره یکی از اهدافی است که باید در استان‌ها دنبال شود.

وی ادامه داد: اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های خوزستان در تیرماه فراخوان شد که 245 اثر را دریافت کردیم که بعد از داوری در خوزستان 36 اثر در 6 بخش به تهران فرستاده شد.

وی اضافه کرد: بعداز ارسال آثار به تهران 13 اثر برگزیده شد که در این مراسم از آن‌ها تجلیل می‌شود.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان به برگزیدگان کشوری رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: از کسانی که در بخش جامعه رسانه‌ای کسب رتبه بر‌تر کشوری را داشتند در این مراسم از پنج نفر از آن‌ها تجلیل می‌شود.

وی عناون کرد: شیوه نامه‌ای از طرف معاونت مطبوعاتی سرای روزنامه‌نگاران کشور در حال تدوین است تا این جشنواره‌ها اثرات بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/72011/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول