اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

شور و حال خانواده‌ها در جشنواره تئاتر مثال‌زدنی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ضمن بازدید از دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: خانواده‌ها در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بسیار پرشور و حال حضور دارند.

شور و حال خانواده‌ها در جشنواره تئاتر مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، از دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان، معاون اداری ـ مالی و معاون فرهنگی ـ هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان حضور یافتند.

معاون سیاسی و  امنیتی استاندار همدان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه استاندار همدان نیز از برگزاری این برنامه پشتیبانی می‌کنند، افزود: افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بسیار پرشور و حال بود و خانواده‌ها با شور بسیاری در این برنامه حضور یافتند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با تأکید بر اینکه فضای تبلیغاتی جشنواره نیز بسیار خوب بود، خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر کودک توانست فضای شور و حال را در بچه‌ها و تلاش و کوشش را در خانواده‌ها ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نیز انعکاس مطلوبی از اخبار جشنواره داشتند، گفت: صدا و سیما نیز به خوبی این رویداد بزرگ فرهنگی را پوشش داد.

مدیر اجرایی بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز استقبال از جشنواره را بسیار مطلوب دانست و گفت: در این جشنواره روستاها، حاشیه شهر و شهرستان‌ها درگیر بودند و برنامه‌های پرباری در این مناطق برگزار شد.

خسرو بیات عنوان داشت: سال گذشته 120 هزار نفر از برنامه‌های جشنواره برخوردار شدند در حالی که امسال پیش‌بینی می‌شود، این میزان به 200 هزار نفر برسد.

وی به ویژگی مثبت این دور از جشنواره اشاره کرد و گفت: بخش ویژه خردسالان که امسال تفکیک شده بود، 6 نمایش در 22 مهد کودک اجرا شد.

شهرام کرمی، دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز از مردمی بودن افتتاحیه ابراز رضایت کرد و گفت: در سالن تعداد افراد کمتری می‌توانند از این برنامه برخوردار شوند، اما در فضای باز بچه‌ها و خانواده‌های بیشتری از برنامه برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/89003/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول