اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف آستانه‌اشرفیه خبر داد

برگزاری جشن ویژه غدیر در 40 بقاع آستانه‌اشرفیه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه‌اشرفیه از برگزاری جشن ویژه غدیر در 40 بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن ویژه غدیر در 40 بقاع آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام عباس خوبرو عصر امروز در نشست ستاد بزرگداشت عید غدیر در فرمانداری این شهرستان از برپایی همایش بانوان در روز چهارشنبه این هفته به مناسبت عید غدیر خم در حسینیه اعظم سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: با همکاری بسیج خواهران سپاه، خدام افتخاری حرم مطهر سلطان سید جلا‌ل الدین اشرف و اقشار مختلف مردم این همایش را ویژه خواهران برگزار می‌کنیم.

این مسئول از برگزاری برنامه‌های ویژه جشن غدیر در 42 بقاع متبرکه شهرستان آستانه‌اشرفیه و هیئت‌های مذهبی شهر و روستا خبر داد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های لازم یک برنامه ویژه عید ولایت با محوریت حرم مطهر از لحاظ بعد زمانی و نسبی به امام معصوم برپا می‌شود.

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور اظهار کرد: عید غدیر از شاخص‌ترین اعیاد در بین مسلمانان است.

علی باباخانی، با تشریح جایگاه مذهبی شهرستان آستانه‌اشرفیه با توجه به وجود مرقد حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف در این شهرستان، افزود: با توجه به شاخص‌های مذهبی آستانه‌اشرفیه همه باید در برپایی جشن عید ولایت و غدیر خم مشارکت داشته باشیم.

رئیس دفتر آیت‌الله امینیان نیز در نشست مذکور عید ولایت و عید غدیر را  از اعیاد مقدس مسلمانان و خار چشم وهابیون دانست و گفت: وهابیون و سلفی‌ها می‌خواهند از مذهب علیه مذهب استفاده کنند و ما کمترین کاری که باید انجام دهیم بزرگداشت با عظمت عید غدیر است.

حجت‌الاسلام محمد بابایی با اشاره به اینکه آستانه‌اشرفیه به یک شهرستان ولایتمدار در برپایی مناسبت‌های مذهبی شهرت دارد، تصریح کرد: باید با همکاری تمام اداره‌ها و نهادها و مسئولان شهرستان جشن بزرگ شهرستانی را برپا کنیم.

حسین داداشی، رئیس هیئت امنای حرم مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه مذکور با تشریح برنامه‌های دهه ولایت در صحن حرم، آمادگی خود را برای جشن بزرگ ولایت با حضور شخصیت‌های مذهبی استانی و شهرستانی اعلام کرد.

به گزارش فارس، در نشست بزرگداشت ستاد غدیر درباره سخنران و مولودی‌خوان و برنامه فرهنگی بحث و گفت‌وگو صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول