اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام آذربایجان غربی اعلام کرد

کسب رتبه نخست کمیته امداد آذربایجان غربی در زمینه آموزش

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست کشوری کمیته امداد استان در زمینه آموزش مهارت‌های اشغالی در طول شش ماه نخست امسال خبر داد.

کسب رتبه نخست کمیته امداد آذربایجان غربی در زمینه آموزش

مهدی سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فرآیند اشتغال‌زایی در کمیته امداد امام خمینی فرآیندی هفت مرحله‌ای است که یکی از مهم‌ترین این مراحل بحث آموزش مهارت‌های حرفه‌ای متقاضیان است که کمیته امداد آذربایجان غربی در طول شش ماه نخست سال جاری فعالیت‌های شاخصی در این زمینه ارائه کرده است.

وی در بحث آموزش برای طرح‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی، از ارائه خدمات آموزشی به بیش از 5 هزار نفر در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در مجموع 56 هزار و 770 نفر در قالب دوره‌های کوتاه مدت و بلندمدت مهارت‌افزایی کمیته امداد استان آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

سهیلی با اعلام اینکه این رقم در مدت مشابه سال قبل حدود 2 هزار و 300 نفر بود، از افزایش 133 درصدی تعداد افراد آموزش‌دیده در سال جاری خبر داد.

وی کل مبلغ هزینه شده برای آموزش این تعداد افراد را رقمی افزون بر 4 هزار و 229 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت کاملاً رایگان به گروه‌های هدف کمیته امداد امام خمینی استان ارائه شده است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اشاره به رشد 200 درصدی حجم مبالغ هزینه شده برای آموزش در سال جاری، گفت: این امر ناشی از سلسله عوامل مختلفی است که تمرکز بیش‌تر کمیته امداد استان بر روی طرح‌های خوداشتغالی، استقبال بیش‌تر مددجویان از این طرح‌ها و همچنین گسترش سطح اعتبارات محول شده به بخش آموزش از جمله این عوامل است.

سهیلی با اشاره به افزایش تعداد نفرات آموزش دیده و حجم مبالغ هزینه شده برای آموزش این افراد، همچنین ارتقای سطح کیفی آموزش‌های ارائه شده، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی مرکز کمیته امداد کشور، با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی رتبه نخست کشوری را در بحث آموزش در شش ماه نخست سال جاری کسب کرد.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول