اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد راور عنوان کرد

توزیع 200 کیلوگرم گوشت قربانی بین مددجویان راور

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان راور گفت: 200 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش 52 میلیون و 500 هزار ریال بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

توزیع 200 کیلوگرم گوشت قربانی بین مددجویان راور

محمدمهدی ترابی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: واقعه غدیر حادثه تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود، بلکه یک تفکر است.

وی تصریح کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت با حضور جمعی از مسئولان راور از 26 خانواده سادات زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در قالب طرح مفتاح‌الجنه بازدید به عمل آمد و در کنار اهدای سبد غذایی به این خانواده‌ها، مسئولان امر از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شدند و برای رفع بعضی از مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان راور توجه به ایتام را یک فعالیت انسان‌دوستانه دانست و افزود: از دیگر اهداف این طرح انعکاس مشکلات محرومان و ایتام به حامیان آن‌ها است.

وی ارزش سبد غذایی توزیع شده را 20 میلیون و 800 هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت: امیدواریم در سایه انعکاس این مشکلات به حامیان و همراهی مناسب آن‌ها بتوانیم بقیه مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

ترابی‌نژاد با بیان این‌که نذورات نیکوکاران در روز عید قربان همان روز به دست مددجویان رسید، گفت: در همین راستا 200 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش 52 میلیون و 500 هزار ریال در روز عید قربان بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

وی عنوان کرد: این مقدار گوشت‌های قربانی توسط امدادگران کمیته امداد امام خمینی به خانواده‌های ایتام و نیازمندان واقعی تحویل داده شد.

ترابی‌نژاد با بیان این‌که کمک کردن به هم‌نوع ریشه در فرهنگ ملت ایران دارد، افزود: کمیته امداد امام خمینی همواره یار و یاور مددجویان در تامین مایحتاج آن‌ها بوده و هست و امدادگران این نهاد مقدس خدمت به محرومان را برای خود افتخار می‌دانند.

مدیر کمیته امداد خمینی راور خاطر نشان کرد: مشارکت چشمگیر خیران و نیکوکاران بومی در فعالیت‌های خداپسندانه مایه عزت و افتخار این خطه از کشور است.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول