اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان:

تمام قد از قاسمپور حمایت می‌کنیم/ از هواداران عذر می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از هواداران صنعت نفت نه به خاطر کسب این نتایج، بلکه به دلیل عدم کسب موفقیت در وظیفه اصلی‌شان عذرخواهی می‌کنم.

تمام قد از قاسمپور حمایت می‌کنیم/ از هواداران عذر می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، این روز‌ها اخبار ضد و نقیضی از باشگاه صنعت نفت به گوش می‌رسد و عدم کسب نتیجه مناسب در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول توسط نفت آبادان، سوالات بسیاری در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال در آبادان ایجاد کرده که بسیاری از این سوالات بی‌جواب مانده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، که به عنوان پاسخگوی اول مسائل تیم صنعت نفت آبادان مطرح است، شاید مناسب‌ترین فرد برای پاسخگویی به سوالات بی‌جواب هواداران نفت باشد.

با ناصر گودرزی در این خصوص به گفت‌و‌گویی نشستیم که ماحصل را در ذیل می‌خوانید.

*فارس: به عنوان مدیرعامل موسسه دلیل عدم موفقیت را در چه می‌بینید؟

*گودرزی: چهار عامل تبدیل کننده یک تیم معمولی و متوسط به یک تیم مقتدر عبارت است از کادر قوی و با تجربه، بازیکنان مناسب و شایسته، برنامه‌های پشتیبان مدیریتی، امکانات تمرینی و ... که با نگاهی به اعضای کادر فنی تیم می‌توانید بیش از یک قرن تجربه و سابقه مربیگری و بازیکنی را در مجموعه کادر فنی مشاهده کنید.

بازیکنان تیم هم نسبت به سایر تیم‌های لیگ یک با تجربه‌تر و از نظر کیفی بهتر هستند. امکانات ورزشی شامل زمین‌های تمرین، سالن و... هم که به حمدالله از بسیاری از تیم‌های لیگ بر‌تر هم بهتر است و از لحاظ حمایت و برنامه‌ریزی هم تیم ما اولین تیمی بودیم که بسته شد و به اردوی بدنسازی رفت.

*فارس: ممکن است بیشتر توضیح بدهید؟

*گودرزی: همه کسانی که در دایره فوتبال قرار می‌گیرند از بازیکن، مربی، و کار‌شناس گرفته تا هواداران پیر و جوان به خوبی می‌دانند که برد و باخت جزیی از فوتبال است، بنا بر این در یک مسابقه همیشه یک طرف بازنده وجود دارد که متاسفانه فعلاً قرعه به نام ما خورده است، اما وظیفه اصلی ما در قبال مردم ایجاد نشاط و شاد کردن دل مردم است که در انجام این مهم متاسفانه موفق نبودیم و از این بابت از آن‌ها پوزش می‌طلبیم.

*فارس: واکنش شما نسبت به نتایج تیم، اعتراض و نارضایتی هواداران چیست؟

*گودرزی: با تقدیر و تشکر از هواداران خوب، تیم مردمی صنعت نفت جا دارد که از هواداران صمیمانه عذرخواهی کنم، عذرخواهی نه به دلیل مساوی و باخت‌های متوالی تیم بلکه به دلیل عدم موفقیت در وظیفه اصلی خود نسبت به هواداران.. .

*فارس: با همه این توضیحات چرا تیم صنعت نفت در حال حاضر در صدر جدول حضور ندارد؟

*گودرزی: سوال خوبی است، ما در تمام مسابقاتی که برگزار کرده‌ایم هم از نظر موقعیت گل و هم مالکیت توپ از تیم حریف سر‌تر بوده‌ایم ولی متاسفانه گل نزده‌ایم.

*فارس: پس مشکل تیم را در نبود گلزن می‌بینید؟

*گودرزی: مشکل در گلزنی است و نه گلزن. برای به ثمر رساندن یک گل بیش از اینکه به یک گلزن نیاز داشته باشید به یک تیم نیاز دارید که تشنه گل زدن باشد.

*فارس: می‌خواهید بگوئید فشار روحی و روانی مانع نتیجه‌گیری می‌شود؟

*گودرزی: کاملاً درست است. مشکل تیم ما ضعف بازیکن و مربی نیست. ضعف بدنی و یا ضعف تکنیکی و تاکتیکی نیست، بازیکنان تیم مشکل روحی و روانی دارند و البته باید اعتراف کرد که در اجرای دستورات تاکتیکی کادر فنی هم موفق عمل نکرده‌اند.

*فارس: علت را در چه می‌بینید؟

*گودرزی: روشن است، هیچ کدام از 11 بازیکن این تیم سال گذشته در کنار هم بازی نکرده‌اند و این اولین تجربه آنهاست. برای انسجام تاکتیکی، تیم و کادر فنی به زمان بیشتری نیاز دارند.

*فارس: برای حل مشکل روحی و روانی تیم چه کاری انجام داده‌اید؟

*گودرزی: برای حل این مشکل باشگاه یا روان‌شناس تیم نمی‌تواند به تنهایی راه حل پیدا کند. بازیکنان تحت فشار شدید انتظارات مردم هستند. در بازی روز گذشته تیم تراکتورسازی و تیم فولاد خوزستان، 35 هزار هوادار تراکتورسازی پس از دریافت گل مساوی یک صدا فریاد می‌کشیدند «عیبی یوخ» یعنی اشکالی ندارد.

*فارس: آیا تیم صنعت نفت تشنه گلزنی نیست؟

*گودرزی: اتفاقاً خیلی تشنه است و همین تشنگی باعث ایجاد استرس و عدم تمرکز می‌شود.

*فارس: می‌خواهید هواداران را عامل اصلی باخت‌ها و ناکامی‌های تیم معرفی کنید؟

*گودرزی: منظور من این است که هواداران با حضور پر رنگ خود و حمایت 90 دقیقه‌ای از این تیم حتی در بد‌ترین شرایط می‌توانند روحیه از دست رفته را به تیم بازگردانند.

*فارس: فکر می‌کنید با این حمایت‌ها، مشکلات تیم حل می‌شود؟

*گودرزی: حداقل از بعد روحی و روانی پاسخ مثبت است. مطمئن باشید با حمایت هواداران و حضور 10 هزار نفری در ورزشگاه و با تشویق 90 دقیقه‌ای فارغ از نتیجه، تیم متحول می‌شود.

*فارس: آیا قبول دارید مشکلات تیم صنعت نفت فقط روحی و روانی نیست؟ مشخص است که این تیم در برخی نقاط نیاز به ترمیم دارد، برای این منظور چه برنامه‌ای دارید؟

*گودرزی: برای ترمیم و بازسازی نفرات باید تا نیم فصل منتظر بمانیم و قول می‌دهم که شایسته‌ترین بازیکنانی که تمایل دارند به تیم صنعت نفت بپیوندند و مورد تائید کادر فنی باشند را به تیم اضافه خواهیم کرد.

*فارس: در مورد کادر فنی آیا تغییراتی در پیش است؟

*گودرزی: به جای پاسخ به این سوال از شما سوال می‌کنم سال گذشته که احساسی عمل شد و چهار سرمربی و 10 مربی عوض شدند نتیجه چه شد؟ به ما اجازه بدهید اشتباهات سال گذشته را دوباره مرتکب نشویم. چرا نباید برای یک بار هم که شده از گزینه ثبات استفاده کنیم؟

*فارس: تا چه زمان و به چه قیمتی؟

*گودرزی: مگر خود هواداران پس از سقوط تیم اعلام نکردند که حتی اگر چند سال طول بکشد و تیم در لیگ یک باقی بماند ولی ساختار باشگاه درست شود، از ما حمایت خواهند کرد ؟ پس باید برای ساختارسازی زمان کافی در اختیار داشت.

*فارس: پس، از قاسمپور و کادر فنی حمایت خواهید کرد؟

*گودرزی: مطمئن باشید مجموعه مدیریتی موسسه ضمن ارزش‌گذاری به خواست هواداران، تمام قد پشت سر قاسمپور، کادر فنی، و بازیکنان ایستاده است و با یاری جستن از لطف خداوند منان و با حمایت مردم خوب آبادان، شاهد روزهای خوب و آشتی مجدد مردم با سکوهای ورزشگاه پیر تختی آبادان خواهیم بود.

==============

گفت‌و گو از علی دایلی

==============

انتهای پیام/72013/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول