اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کاهش بلایای طبیعی

شانزدهمین مانور تخصصی امداد و نجات در نمین برگزار شد

همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی شانزدهمین مانور تخصصی امداد و نجات در نمین برگزار شد.

شانزدهمین مانور تخصصی امداد و نجات در نمین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مانور که عصر امروز با عنوان نشت گاز به عنوان شانزدهمین مانور حفظ آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه در شهر نمین برگزار شد و امدادگران شرکت گاز با همراهی دستگاه‌های دیگر اقدام به اطفای حریق کردند.

در این مانور که گروه‌های انتظامی، آتش‌نشانی، امداد و نجات، جمعیت هلال‌احمر و کارکنان واحد امداد شرکت گاز حضور داشتند، رئیس واحد بهداشت ایمنی محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت گاز استان اردبیل هدف از انجام این مانور را هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مختلف دخیل در مواقع اضطراری اعلام کرد.

علی پناهنده احراز آمادگی نیروهای عمل‌کننده در مانور آتش‌نشانی، سنجش سرعت عمل نیروهای پست امداد در زمینه قطع به موقع جریان گاز و اطفای حریق و حذف شرایط ناایمن را از جمله اهداف مد نظر این واحد در برگزاری مانورهای مختلف اعلام کرد.

وی همچنین حضور به موقع نیروها و اکیپ‌های دخیل در مواقع بحرانی و در نهایت شناسایی و بررسی نقاط ضعف و قوت نیروها و امکانات مورد استفاده در بحران را از اهم اهداف این مانور اعلام کرد.

پناهنده در ادامه تصریح کرد: ما امیدواریم در سایه برگزاری چنین مانورهایی بتوانیم با حفظ آمادگی نیروها توان رزمی خودمان را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خاطر نشان کرد: در کنار سایر نیروهای امدادرسان شرکت گاز نیز در حیطه وظایف و اختیارات خود تلاش می‌کند تا اهداف واقعی را در این حوزه مورد رصد، سنجش و ارزیابی قرار دهد و توان نیروهایش را شکلی مضاعف ببخشد.

انتهای پیام/

62001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول