اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

پیشرفت‌های نظام اسلامی حاصل ایثارگری شهداست

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تمام پیشرفت‌های نظام اسلامی حاصل ایثارگری‌ شهداست.

پیشرفت‌های نظام اسلامی حاصل ایثارگری شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم افتتاحیه سومین دوره بصیرت مدیران انتظامی قزوین ظهر امروز با حضور آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی قزوین و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

این طرح در راستای گسترش فرهنگ بصیرت سطح ناجا، تقویت بنیان‌های معرفتی و دینی و افزایش مقاومت کارکنان ناجا در خصوص آسیب‌های احتمالی صورت گرفته است.

در سومین دوره بصیرت مدیران انتظامی قزوین به موضوعاتی از جمله قیامت، رزق حلال، توبه، احکام نظام و تحلیل مسائل سیاسی و جنگ نرم پرداخته می‌شود.

محمدرضا میرحیدری در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبیین اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت، آن را فرصتی دانست که با بهره‌گیری از استادان مجرب حوزه و دانشگاه و در فضای معنوی می‌توان در راستای آگاه‌سازی و روشنگری سیاسی اجتماعی و تقویت روحیه معنوی و اعتقادی گام مؤثری بر داشت.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و به زانو در آوردن آن، تمام پیشرفت‌های نظام اسلامی را حاصل توجه به احکام اسلام و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی ارزیابی کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با مهم شمردن ارتقای فرهنگ اصیل اسلامی در کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان بر نقش آموزه‌های دینی در حراست و پاسداری مجموعه انتظامی از خطرات و آسیب‌ها تأکید کرد.

همچنین در این مراسم آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان نیز طی سخنانی با تبیین ابعاد وجودی انسان از حیث مادی و معنوی، بصیرت را عامل بینایی و بیداری افراد جامعه توصیف کرد و پاسداری از ارزش‌ها به ویژه تبعیت از ولایت فقیه را عامل اصلی حفظ انقلاب و معنویت برشمرد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول