اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

بسترهای لازم برای فعالیت بیشتر پیمانکاران حوزه مسکن فراهم شود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مسکن مهر یکی از موفق‌ترین طرح‌ها در بخش عمران و ساخت و ساز قلمداد می‌شود، از طرف دیگر بسترها برای فعالیت پیمانکاران حوزه مسکن باید فراهم شود.

بسترهای لازم برای فعالیت بیشتر پیمانکاران حوزه مسکن فراهم شود

علی‌اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: طرح مسکن مهر یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین طرح‌ها در حوزه عمران، ساخت و ساز و مسکن قلمداد می‌شود که برکات و نتایج رضایت‌بخش زیادی را در این حوزه بر جای گذاشته است و بخش عظیمی از نیازهای موجود در مسکن روستایی و شهری را تامین کرد.

وی اجرای طرح مسکن مهر را یک حرکت موفق در حوزه عمران و سازندگی دانست و ادامه داد: اجرای این طرح متعالی تا اندازه زیادی کمبودهای بخش مسکن را در کشورمان رفع کرد، بنابراین از طرح فوق به عنوان یک الگو در راستای اجرای طرح‌های مشابه و تامین مسکن خانوارها نهایت استفاده را بکنیم.

آقایی با اشاره به اینکه دولت برای رفع مشکل مسکن خانواده‌ها باید در چارچوب قانون اساسی و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی حرکت کند، ادامه داد: چنانچه در این زمینه نواقص و ایرادات احتمالی، خلاء قانونی و ... مشاهده می‌شود باید کارشناسان برای رفع آنها و بسترسازی برای رفع مشکل به مجلس لایحه دهند تا با حضور نمایندگان مردم مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسترهای قانونی و زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت پیمانکاران در داخل کشور باید فراهم شود، اظهار داشت: گاهی در سایر کشورهای جهان با پیمانکاران ایرانی موفق و توانمند روبه‌رو می‌شویم که هیچ کسی توانایی رقابت با آنها را ندارد، پس شرایط برای جذب، حفظ و فعالیت این قبیل پیمانکاران فعال در داخل کشور باید فراهم شود.

وی بر لزوم از بین بردن موانع و مسائل دست و پاگیر تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت مشارکت دولت و بخش خصوصی بسیاری از مشکلات در زمینه‌های مختلف را به راحتی می‌توان رفع کرد، ولی باید شرایط برای فعالیت بیش از پیش تسهیل شود.

انتهای پیام/61002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول