اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

256 دانش‌آموز بسیجی سعدآباد به مناطق عملیاتی اعزام شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، 256 دانش‌آموز بسیجی سعدآباد به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

256 دانش‌آموز بسیجی سعدآباد به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، مسئول بسیج دانش‌آموزی سعدآباد صبح امروز در آیین اعزام کاروان راهیان نور سعدآباد به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دارای اهمیت و جایگاه بسیار مهمی است و تقویت این اردوها امری لازم است.

محمد حسن‌زاده افزود: افزایش سطح کیفی اردوهای راهیان نور از اولویت‌های اساسی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سعدآباد از اعزام 256 دانش‌آموز بسیجی سعدآباد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر آموزشگاه‌های منطقه سعدآباد با همکاری حوزه مقاومت دانش‌آموزی علامه حلی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد و حوزه مقاومت شهید بهشتی سعدآباد، به تعداد 256 نفر عازم مناطق جنگی خوزستان می‌شوند.

حسن‌زاده تصریح کرد: این مناطق شامل شلمچه، دهلاویه، والفجر هشت، هویزه و سوسنگرد است که دانش‌آموزان به مدت سه روز در این مناطق حضور خواهند داشت.

وی ابراز داشت: این کاروان را مربیان امور تربیتی و امام جمعه سعدآباد، رئیس اداره آموزش و پرورش و تعدادی همکاران اداری همراهی می‌کنند.

حسن‌زاده هدف این سفر را آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی و شناخت از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان عنوان کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سعدآباد افزود: علاوه بر بازدید از مناطق جنگی چندین برنامه علمی و فرهنگی برای این دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

امام جمعه سعدآباد نیز گفت: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به جوانان این مرز و بوم هستند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی افزود: اردوهای راهیان نور گامی در راستای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در بین دانش‌آموزان و نسل جوان است.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول