اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اعلام کرد

بهره‌مندی 3500 بیمار از خدمات رایگان درمانی هلال احمر آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 3 هزار و 500 بیمار مناطق محروم در طول شش ماه نخست سال جاری از خدمات رایگان درمانی هلال احمر آذربایجان غربی بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی 3500 بیمار از خدمات رایگان درمانی هلال احمر آذربایجان غربی

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در طول شش ماه نخست امسال بیش از هشت پروژه در حوزه درمان در مناطق محروم اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: تمام خدمات درمانی ارائه شده به افراد در مناطق محروم به صورت رایگان و در قالب کاروان‌های سلامت و طرح درمان مناطق محروم بوده است.

زینالپور با اعلام اینکه در این مدت 3 هزار و 500 بیمار در مناطق محروم استان از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شده‌اند، گفت: خدمات رایگان پزشکی و دارویی به ارزش بیش از 500 میلیون ریال به این افراد ارائه شده است.

وی ادامه داد: در حوزه دارو نیز با وجود کمبودهای موجود در حوزه دارو، بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، بیش از 20 هزار بیمار در داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان در طول نیمه نخست سال جاری تأمین دارو شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این راستا به وجود دو داروخانه فعال جمعیت هلال احمر استان در شهرستان‌های ارومیه و مهاباد اشاره کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 12 هزار و 500 نفر نیز در طول این مدت از درمانگاه‌های هلال احمر در سلماس و میاندوآب بهره‌مند شده‌اند.

زینالپور همچنین از واکسیناسیون بیش از 4 هزار نفر از زائران خانه خدا در شش ماه نخست امسال خبر داد و افزود: در این راستا نیز هیچ گونه کمبودی در راستای تأمین واکسن مورد نیاز زائران استان نداشته‌ایم.

انتهای پیام/61006/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول