اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین خبر داد

رشد 55 درصدی حامیان ایتام در قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: طی شش ماه نخست سال جاری میزان مشارکت و مساعدت حامیان نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد رشد داشته است.

رشد 55 درصدی حامیان ایتام در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، هدایت صفری اظهار داشت: در این استان در حال حاضر دو هزار و 335 یتیم نیازمند تحت حمایت این نهاد است که 64 نفر فاقد هر دو والدین بوده و 19 هزار حامی و نیکوکار حمایت مادی، معنوی و عاطفی این ایتام را بر عهده دارند.

وی افزود: به دلیل باورهای دینی و مذهبی مردم استان قزوین یتیم بدون حامی در این استان وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: در سال جاری از محل مساعدت حامیان سرانه هر یتیم به 162 هزار تومان افزایش یافته است در صورتی که این مبلغ سال گذشته 104 هزار تومان بود.

صفری ادامه داد: طی شش ماه نخست سال جاری میزان مشارکت و مساعدت حامیان نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد رشد داشته است و طی این مدت دو میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد مساعدت شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 827 نفر از حامیان طرح اکرام این نهاد را سالمندان و پیشکسوتان پوشش می‌دهند، چون می‌دانند و بر این باورند که حیات طیب برای رضای خدا عمل صالح است و یکی از اعمال صالح کمک به ایتام و انفاق در راه خداست.

انتهای پیام/77002/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول