اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرکرد خبر داد

حمایت 3600 حامی از ایتام شهرکرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد از حمایت 3 هزار و 600 حامی از ایتام این شهرستان خبر داد.

حمایت 3600 حامی از ایتام شهرکرد

نجفعلی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: تمامی ایتام زیر پوشش این نهاد حامی مالی دارند و هر یتیم به طور میانگین ماهانه بین 500 تا 3 میلیون و 500 هزار ریال کمک مالی از حامیان دریافت می‌کند.

وی متوسط حمایت مالی از هر یتیم را ماهیانه 700 هزار ریال اعلام کرد و افزود: در سال گذشته حامیان ایتام بیش از 850 میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

حیدری در ادامه از پرداخت 300 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه به جوانان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این مبلغ کمک به 30 نفر از دختران خانواده‌های مددجو اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هر دختر تحت حمایت در شرف ازدواج 10 میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه تعلق می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد افزود: پسران خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد هم 2 میلیون ریال هدیه ازدواج دریافت می‌کنند.

حیدری ارائه خدمات مشاوره به مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و گفت: کارشناسان و مشاوران آموزشی کمیته امداد در جمع خانواده‌های بی‌سرپرست این شهرستان حاضر شدند و به آنان خدمات مشاوره‌ای ارائه کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان شرکت‌کننده در این طرح علاوه بر ارزیابی استعدادهای اعضای خانواده‌های تحت حمایت در خصوص بهداشت و درمان، اشتغالزایی و خودکفایی به خانواده‌ها خدمات مشاوره‎ای ارائه می‎کنند.

انتهای پیام/68001/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول