اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان هلال احمر استان سمنان:

مشکلات کودکان بی‎سرپرست و ایتام سمنان رسیدگی شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: مشکلات کودکان بی‎سرپرست و ایتام سمنان باید به خوبی رسیدگی شود.

مشکلات کودکان بی‎سرپرست و ایتام سمنان رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان و رئیس هلال احمر شاهرود در دیداری صمیمی، با کودکان بی‎سرپرست و ایتام مراکز امین و آمنه شاهرود گفت‎و‎گو کردند.

در این مراسم، مسئولان از نحوه خدمت‎رسانی پرسنل مراکز امین و آمنه به کودکان بازدید کردند و در ادامه با حضور در بخش‌های مختلف با کودکان بی‎سرپرست و بدسرپرست عکس یادگاری گرفتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان در دیدار با حسن غربا رئیس بهزیستی شاهرود، مسئولان و مربیان مراکز با بیان اهمیت توجه به ایتام و توصیه به این امر در دین مبین اسلام اظهار داشت: تمامی پیامبران و ائمه اطهار(ع) شرایط سخت را در طول دوران گوهربار زندگی خود تجربه کرده‎اند و با تحمل رنج و سختی‎ها به مراتب بالا و الهی رسیده‎اند.

عزیزالله مختاریان با بیان اینکه رنج و مشکلات زندگی آزمونی الهی است گفت: باید تلاش کنیم که از این آزمون با صبر و بردباری همراه با جدیت و تلاش سربلند خارج شویم.

وی  تصریح کرد: حضرت رسول (ص) آخرین فرستاده خدا بر روی زمین در دوران کودکی پدر بزرگ‎وار خود را از دست داد و از این طریق سختی‎ها راهی برای رسیدن به مدارج بالای الهی است.

حسن غربا، رئیس بهزیستی شاهرود در ادامه توضیحاتی در خصوص خدمات ارائه شده به کودکان مراکز بیان داشت و افزود: بهزیستی به خدمت‎گزاری برای محرومان و نیازمندان افتخار می‎کند و با حمایت‎های دستگاه‎های مختلف دولتی تمام تلاش خود را در راستای پیگیری مشکلات ایتام انجام خواهیم داد.

رئیس اداره هلال احمر شاهرود نیز ضمن اطلاع‎رسانی برگزاری دوره‎های امداد برای مربیان و کودکان مراکز فوق، حضور در بین ایتام و کودکان بی‎سرپرست را برای خود افتخار دانست و افزود: اکرام ایتام و کودکان بی‎سرپرست از سنت‎های حسنه دین مبین اسلام و سفارش‎های اکید خداوند در قرآن کریم، پیامبر بزرگ اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) است.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول