اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور

195 دانش‌آموز ریگانی به مناطق دفاع مقدس اعزام شدند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: 195 نفر از دانش‌آموزان پسر این شهرستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز اعزام شدند.

195 دانش‌آموز ریگانی به مناطق دفاع مقدس اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، 195 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان ریگان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ظهر امروز از مقابل اداره آموزش و پرورش این شهرستان اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان در حاشیه این اعزام به خبرنگار فارس گفت: این دانش‌آموزان توسط پنج دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل اروند، شلمچه، عملیات رمضان، دهلاویه، هویزه و همچنین از رزمایش تدارک دیده شده بازدید می‌کنند.

مراد شریف‌زاده افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

شریف‌زاده خاطر نشان کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

وی اظهار داشت: این دانش‌آموزان پسر از مقطع دبیرستان‌های این شهرستان هستند.

مجید اعتمادی فرماندار ریگان در این مراسم با اشاره به داشته‌های غنی ایثار و شهادت از دانش‌آموزان خواست تا در انتقال ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت و الگو قرار دادن سیره و سلوک شهیدان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/80014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول