اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 26 مهرماه

اعزام دانش‌آموزان سردشتی به اردوی راهیان نور آغاز می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت زیدون گفت: اعزام دانش‌آموزان سردشتی به اردوی راهیان نور از 26 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

اعزام دانش‌آموزان سردشتی به اردوی راهیان نور آغاز می‌شود

ولی شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: نخستین کاروان دانش‌آموزان سردشت زیدون در قالب اردوی راهیان نور روز جمعه 26 مهرماه امسال به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست اعزام دانش آموزان پسران تا 20 آبان ماه امسال ادامه دارد، بیان کرد: بیش از 82 نفر در پایان مرحله نخست از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت زیدون خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در چند مقطع زمانی مختلف به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: بعد از اعزام نخستین گروه از دانش‌آموزان پسر، دوره اعزام خواهران آغاز می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور کاملا اختیاری بوده و هیچ اجباری برای حضور در کار نیست گفت: دانش‌آموزان راهیان نور از همه مناطق عملیاتی و یادمانی استان خوزستان همچون فتح‌المبین، دهلاویه، هویزه، شلمچه، اروند، فکه، طلائیه و دیگر مناطق یادمانی بازدید می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه گذراندن درس آمادگی دفاعی مقطع دوم دبیرستان عنوان کرد: قسمتی از این کتاب به صورت تئوری در مدارس تدریس می‌شود و بخشی از آن با حضور در میدان تیر و انجام  تیراندازی و کار با سلاح است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول