اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار کرمانشاه:

دعای عرفه امسال با حضور کاروان‌های راهیان‌نور در خسروی برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان کرمانشاه گفت: دعای عرفه امسال با حضور کاروان‌های راهیان‌نور غرب کشور در نقطه صفر مرز خسروی برگزار می‌شود.

دعای عرفه امسال با حضور کاروان‌های راهیان‌نور در خسروی برگزار می‌شود

مرادعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: دعای پرفیض عرفه امسال با حضور عاشقان امام حسین (ع) از نقاط مختلف ایران اسلامی به‌ویژه کاروان‌های راهیان‌نور غرب کشور در نقطه صفر مرز خسروی برگزار می‌شود.

محمدی اظهار داشت: این مراسم از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه مصادف با نهم ذی‌الحجه با شروع راهپیمایی از شهرستان قصرشیرین به‌طرف مرز خسروی و با مداحی حجت‌الاسلام موسی سالمی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مرز خسروی و بزرگراه کربلا یادآور خاطره شهدای گرانقدر و بزرگواری است که در این سرزمین مقدس آرمیده‌اند و همچنین یادآور خاطره آزادگانی از جمله حجت‌الاسلام ابوترابی است که این سنت حسنه را در کشور بنا نهاده است.

محمدی گفت: تلاش مجموعه ستاد برگزاری مراسم دعای عرفه که مسئولیت آن با فرمانداری شهرستان قصرشیرین است، به‌منظور برپایی باشکوه این مراسم و نیز تسهیل حضور گسترده زائران راهیان نور و دیگر مشتاقان است که در همه بخش‌ها و به‌خصوص در شهرستان قصرشیرین تمهیدات لازم توسط کمیته اجرایی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان کرمانشاه از برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و پوشش گسترده رسانه‌ای مراسم دعای عرفه مرز خسروی خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده مراسم دعای عرفه امسال هرچه باشکوه‌تر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول