اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری 200 برنامه در طول هفته تربیت بدنی در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری 200 برنامه در طول هفته تربیت بدنی در زنجان خبر داد.

برگزاری 200 برنامه در طول هفته تربیت بدنی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به رویکردهای سازمان ورزش و جوانان در سال جاری تصریح کرد: رویکرد دولت در این حوزه تغییر یافته است.

رحمانی با بیان اینکه توجه به مقوله فرهنگ یک اصل اساسی در حوزه ورزش و جوانان است، افزود: باید برای ارتقای روحیه پهلوانی برنامه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قهرمانی بدون فضیلت ارزش ندارد مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: قهرمانی بدون فضیلت مورد توجه وزارت نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان استقرار نظام سیاستگذاری را از رویکردهای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: تصمیم‌های فردی و احساسی در این وزارت جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: قانون‌گرایی رویکرد جدی وزارت ورزش و جوانان است که در این حوزه نیز این وزارت قانون را اساس برنامه‌های خود می‌داند.

رحمانی آینده‌نگری را از دیگر رویکردهای ورزش و جوانان دانست و افزود: توجه به نیروی انسانی در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 23 میلیون جوان در کشور وجود دارد، افزود: باید از چنین سرمایه عظیمی به نحو مطلوب استفاده کرد.

این مسئول استفاده از خرد جمعی را از دیگر رویکردهای ورزات ورزش و جوانان دانست و گفت: کاهش تصدی‌گری در وزارت ورزش و جوانان مورد توجه است.

وی کوتاه کردن دست افراد ناباب از ورزش را از دیگر رویکردهای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: ثبات در مدیریت ورزش و عدم تغییر جایگاه‌ها از دیگر رویکردهای این وزارت است.

رحمانی پرهیز از سیاست‌بازی و سیاست‌زدگی را از دیگر رویکردهای این وزارتخانه اعلام کرد و افزود: نهادینه کردن ورزش در بین خانواده‌های ایرانی مورد توجه است.

وی توجه به ورزش‌های همگانی را موجب کاهش ناهنجاری‌های جامعه دانست و یادآور شد: در حال حاضر برنامه‌ریزی مطلوبی در این حوزه وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نگاه عدالت محور و توزیع امکانات با چنین دیدگاهی را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید امکانات و تجهیزات و فضاهای ورزشی به صورت عدالت محور توزیع شود.

وی از اجرای 200 برنامه فرهنگی همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی در زنجان خبر داد و گفت: امروز در 20 نقطه استان زنجان پیاده‌روی خانوادگی برگزار شد.

رحمانی از برگزاری نمایشگاه اختصاصی خبر داد و خاطرنشان کرد: از یکم تا پنجم مهر ماه دو نمایشگاه ویژه ورزش و جوانان و نمایشگاه پیوند آسمانی در سالن حجاب مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

وی گفت: در نمایشگاه پیوند آسمانی کارگاه‌ها و خدمات رایگان مشاوره ازدواج، مسابقه و ثبت‌نام زوج‌ها با مهریه پایین، عرضه محصولات فرهنگی و نرم‌افزاری، الگوهای ازدواج آسان و پایدار، جشن، موسیقی و قرعه‌کشی، جهیزیه عروس، کتب تخصصی و سفره عقد مورد توجه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نمایشگاه ورزش و جوانان معرفی رشته‌های مختلف ورزشی، اجرای حرکات نمایشی، مسابقات متنوع و مفرح، اهدای جوایز نفیس، مشاوره ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و تجهیزات ورزشی دایر می‌شود.

وی یادآور شد: مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی، میزبانی اردوهای تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور، همایش دوچرخه سواری، کوهپیمایی و همایش موتورسیکلت سواران از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/73003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول