اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی اداره‌‌کل ورزش و جوانان همدان خبر داد

انتصاب 2 سرپرست جدید در مجموعه ورزش همدان

رئیس روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان همدان از انتصاب سرپرست هیئت شطرنج و همچنین اداره ورزش و جوانان بخش صالح‌آباد خبر داد.

انتصاب 2 سرپرست جدید در مجموعه ورزش همدان

حمدالله چاروسایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به استعفای مژده شکری از سمت هیئت شطرنج استان و قبول این استعفا در مجمع هیئت به پیشنهاد سید عبدی افتخاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان سرپرست جدید این هیئت معرفی شده است.

وی افزود: پس از رایزنی با افرادی برای تصدی این پست سرانجام با پیشنهاد مدیرکل استان و طی حکمی که به امضای محمدجعفر کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج رسیده سرپرست جدید هیئت شطرنج استان منصوب شد.

رئیس روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: احمد علی‌بابایی که از افراد ورزشی و آشنا به ورزش استان است به عنوان سرپرست هیئت شطرنج استان همدان به مدت سه ماه آغاز به کار کرده است.

به گفته وی؛ سرپرست جدید باید در مدت سه ماه نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت اقدامات لازم را صورت دهد تا با توجه به جایگاه خوب شطرنج استان در سطح کشور روند رو به رشد این رشته مثل قبل باشد.

چاروسایی در ادامه به یک انتصاب دیگر در حوزه ورزش اشاره کرد و یادآور شد: طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، ظهراب محمودی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بخش صالح‌آباد معرفی شد.

وی اضافه کرد: مراسم معارفه محمودی با حضور علی دارشدر معاون پشتیبانی اداره‌کل و بخشدار و اعضای شورا و مسئولان بخش صالح‌آباد برگزار شد.

رئیس روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه نام‌نویسی از متقاضیان شرکت در انتخابات مجمع هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی آغاز شده است، تصریح کرد: براساس تبصره 2 ماده 7 آیین‌نامه هیئت‌های ورزشی نام‌نویسی از علاقه‌مندان به احراز پست ریاست هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی تا 27 مهرماه مهلت خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر استان همدان در حدود 50 هیئت فعال در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارد و از نظر تعدد و فعال بودن این تعداد رشته ورزشی در کشور رتبه خوبی را دارد.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول