اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزشی ورزش و جوانان همدان خبر داد

همدان میزبان همایش ورزش صبحگاهی غرب کشور

معاون توسعه ورزشی ورزش و جوانان استان از برگزاری میزبان همایش ورزش صبحگاهی غرب کشور همزمان با هفته تربیت و ورزش به میزبانی همدان خبر داد.

همدان میزبان همایش ورزش صبحگاهی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رسول منعم پیش از ظهر امروز در جمع ورزشی‌نویسان همدانی اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه‌های زیادی در سال 92 در سطح استان گنجانده شده است.

وی افزود: در یکی از این برنامه‌ها همدان میزبان ورزشکاران ورزش صبحگاهی غرب کشور است که فردا جمعه این مراسم در میدان قائم برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزشی ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: ورزش صبحگاهی ازرشته‌های پرطرفدار همگانی است که در تمام پارک‌ها و ورزشگاه‌ها و در ایستگاه‌های ورزشی می‌تواند به‌صورت انفرادی و گروهی توسط مربیان کارآزموده و مجرب انجام شود.

به گفته وی؛ انجام ورزش روزانه و در فضای باز و هوای آزاد تأثیرات بسیار مناسبی بر سلامت جسم و تبع آن سلامت روح ورزشکاران خواهد شد که اگر با نرم‌دوی، حرکات کششی و نرمشی همراه شود موثر خواهد بود.

منعم با اشاره به اینکه همایش ورزش صبحگاهی غرب کشور برای نخستین بار به میزبانی همدان برگزار می‌شود: با هماهنگی با ادارات ورزش و جوانان منطقه  غرب کشور این همایش روز جمعه 26 مهر در میدان قائم همدان و با حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای دعوت از مسئولان استان انجام شده است خاطرنشان کرد: در پربار شدن این برنامه ورزشی از مسئولان ارشد استان، رؤسای هیئت‌های ورزشی دعوت شده تا روز جمعه ساعت 6:30 در این همایش ورزشی شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول