اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

خط قرمز آمریکای جنایتکار، منافع اسرائیل است/تنفر از آمریکا هر روز بیشتر می‌شود

امام جمعه دهدشت نتیجه اجلاس 1+5 را ناامید کننده خواند و با بیان اینکه آن طور که تبلیغات می‌کردند از آب در نیامد، گفت: آمریکا به فکر منافع خود و اسرائیل است.

خط قرمز آمریکای جنایتکار، منافع اسرائیل است/تنفر از آمریکا هر روز بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه دهدشت با اشاره به اجلاس 1+5 این نشست را ناامید کننده خواند و اظهار داشت: جایی که آمریکا حضور دارد به فکر منافع خود و اسرائیل است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز خط قرمز آمریکا منافع اسرائیل است افزود: استکبار جهانی به خاطر اسرائیل همه را خلع سلاح می‌کند در حالی‌که اسرائیل مدرن‌ترین موشک‌ها و هواپیمای جنگی و نیز بمب شیمیایی دارد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه چطور حرفی برای سلاح‌های شیمیایی اسرائیل نیست تصریح کرد: آمریکا فقط کشورهایی که مخالف او هستند را خلع سلاح می‌کند.

خطیب جمعه دهدشت ادامه داد: ما موافق سلاح شیمیایی نیستیم و خود نیز قربانی سلاح‌های کشتار جمعی هستیم.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا ابراز داشت: هرچه می‌گذرد تنفر ما از آمریکا بیشتر می‌شود.

حسینی منافع آمریکا و استکبار خبیث را در کشتار مردم دانست و گفت: تولدشان در کفر و جنایت اتفاق افتاد و منافع خود را در جنگ و خونریزی مردم بی‌گناه می‌بینند.

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از خطبه دوم فرارسیدن ماه محرم را یادآور شد و با اشاره به حرکت‌های ناشایست در برگزاری مراسم عروسی در دهدشت افزود: بعضی کارهایی که در انجام عروسی‌ها صورت می‌گیرد با هیچ اخلاقی سازگار نیست و دور از انسانیت است.

*در مراسم عروسی آسایش مردم مراعات شود/تیراندازی لزومی ندارد

حسینی تیراندازی در عروسی را از جمله اقدامات زشت و آزاردهنده دانست و با بیان اینکه برگزاری مراسم عروسی در دهدشت تداعی کننده شب‌های عملیات در جبهه است تأکید کرد: نباید چنین رفتارهایی در عروسی سر بزند و با تیراندازی امنیت و آسایش همسایه را بهم نزنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با عوامل مخل نظم و امنیت شهر و سلب‌کنندگان آسایش مردم در برگزاری یک مراسم عروسی شد.

امام جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به روز تربیت بدنی خواستار فرهنگ‌سازی در زمینه ورزش‌های همگانی شد و با بیان اینکه پیشرفت صنعت تحرک بدنی را از انسان‌های گرفته است، افزود: تربیت‌بدنی به عنوان یک معاونت درمانی می‌تواند اقدامات مؤثری در کاهش هزینه‌های درمانی با فرهنگ‌سازی در بحث ورزش انجام دهد.

خطیب جمعه دهدشت در خطبه اول نماز جمعه به تبیین اهمیت و جایگاه غدیر پرداخت.

حسینی توطئه‌های دشمنان در ایجاد تفرقه میان شیعه و اهل سنت را متذکر شد و گفت: امروز قطعاً دست پلید آمریکا و اسرائیل در اختلافات بین شیعه و اهل سنت مشهود است.

وی با اشاره به جنایات استکبار در کشورهای مسلمان و کشتار هزاران انسان بیگناه خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم حرف‌های تفرقه‌انگیز نزنیم.

حسینی اهانت به مقدسات اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای را نمونه دیگری از خواسته‌های غرب برای ایجاد تفرقه دانست.

انتهای پیام/82016/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول