اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

عیادت مسئولان کهگیلویه از خبرنگار ایرنا

امام جمعه دهدشت، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه صبح امروز از خبرنگار ایرنای شهرستان که در بستر بیماری است عیادت کردند.

عیادت مسئولان کهگیلویه از خبرنگار ایرنا

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، امام جمعه دهدشت، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه صبح امروز از خبرنگار ایرنای شهرستان که در بستر بیماری است عیادت کردند.

امام جمعه، فرماندار و مسئولان کهگیلویه در جریان روند درمانی حسین خدمتی خبرنگار ایرنا قرار گرفته و برای این خبرنگار آرزوی سلامتی کردند.

ابراهیم جعفری رسالت خبرنگاران را هدایت افکار عمومی جامعه دانست و اظهار داشت: خبرنگاران همواره در انعکاس رویدادها و اخبار شهرستان به خوبی عمل کرده‌اند.

فرماندار کهگیلویه خبرنگاران را چشمان بیدار جامعه دانست و افزود: شناسایی و پیگیری مشکلات شهرستان و انعکاس به مسئولان بخشی از وظیفه اصحاب رسانه است.

جعفری ادامه داد: خبرنگاران فعال در شهرستان به رغم مشکلات معیشتی وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حسین خدمتی خبرنگار ایرنا در کهگیلویه به علت پس‌زدگی پیوند پانکراس مدت یک ماه در بیمارستان نمازی شیراز بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

انتهای پیام/82016/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول