اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان تئاتر:

هنر تئاتر در ایران مظلوم واقع شده است

کارگردان نمایش«خدا خوب است» با بیان اینکه تئاتر در ایران مظلوم واقع شده است، گفت: با تئاتر می‌توان آموزش‌های مختلفی را در جامعه به شهروندان ارائه کرد به همین منظور این هنر توجه خاص مسئولان را می‌طلبد.

هنر تئاتر در ایران مظلوم واقع شده است

ابراهیم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در دنیای کنونی که هر لحظه رو به توسعه و پیشرفت است، دنیای کودکان نیز تحت تأثیر پیشرفت تکنولوژی قرار می‌گیرد پس آموزش‌ها باید در این زمینه باشد.

وی با اشاره به فرهنگسازی در بحث تئاتر عنوان کرد: برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف باید از دوران کودکی شروع کرد زیرا این آموزش و فرهنگسازی تأثیرگذارتر خواهد بود.

کارگردان نمایش«خدا خوب است» با اشاره به تفکیک نمایش بخش‌های کودک و نوجوان و خردسال در جشنواره امسال ابراز داشت: با این تفکیک، تکلیف تماشاچی هم مشخص می‌شود.

وی به تأثیر تئاتر خیابانی پرداخت و ابراز داشت: تئاتر خیابانی و صحنه‌ای هر دو تأثیر خود را بر مخاطب دارند اما چون تئاتر خیابانی در فضای عمومی اجرا می‌شود و بازیگران و عوامل اجرای بسیار نزدیکی با مخاطب دارند بهتر می‌تواند نتیجه بگیرند.

رحمانی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه تئاتر و مباحث مربوط به کودک و نوجوان باید از خانواده‌ها آغاز شود به طوری که کودک را برای بحث‌های مختلف تربیت کند تا در مباحث مختلف صاحبنظر باشند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه تئاتر در ایران مظلوم واقع شده است، افزود: با تئاتر می‌توان آموزش‌های مختلفی را در جامعه به شهروندان ارائه کرد به همین منظور این هنر توجه خاص مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/89007/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول