اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان بویین زهرا:

زن ایرانی با حجاب به دنیا معرفی شود

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا گفت: حجاب، مایه الگوبرداری بانوان جوامع غربی است و زن ایرانی با حجاب به دنیا معرفی شود.

زن ایرانی با حجاب به دنیا معرفی شود

خدیجه رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین هجوم فرهنگی استعمارگران را عامل بدحجابی دانست و اظهار داشت: استعمارگران با استفاده از هجوم فرهنگی به دنبال نابودی فرهنگ اسلامی هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا فرهنگ را تنها عامل برای برتری ملل مسلمان از استعمارگران غربی معرفی کرد و افزود: از آنجایی که نحوه پوشاک و نوع عفاف از مرزهای فرهنگی جوامع است؛ بنابراین استمعارگران در نخستین اقدام به دنبال تغییر مرزهای فرهنگ بومی یک جامعه هستند.

وی کیفیت پوشش را جزو بارزترین و شاخصه‌های شناخت فرهنگ بومی ملت‌ها دانست و ابراز داشت: استعمارگران در تلاش هستند با اشاعه فرهنگ استعماری خویش بنیان خانواده‌ها را تغییر داده و آن را به انزوا نزدیک کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا به رعایت حجاب به عنوان عامل مهم در تشکیل و استحکام خانواده اشاره و متذکر شد: خانواده مهم‌ترین و اساسی‌ترین نهاد اجتماعی جامعه انسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رحیمی بیان کرد: امروز در صورت رعایت حجاب بنیان خانواده‌ها به سوی مستحکم‌تر شدن به پیش رفته و از بروز بدحجابی و خودنمایی نیز جلوگیری می‌شود. امروز در پرتو رعایت حجاب اسلامی نهاد خانواده درخشش یافته و به بالندگی و استحکام لازمه دست پیدا می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا زن ایرانی را الگوی بانوان جوامع مختلف دانست و گفت: بانوان فرهیخته ایرانی در طول ایام انقلاب اسلامی ایران ضمن تکیه بر عفاف و حجاب اسلامی و حضور فعال در عرصه اجتماعی به الگوهایی بی‌بدیل برای دیگر جوامع بدل یافته و نقشی ماندگار را از خویش به یادگار گذاشتند.

رحیمی عفاف و حجاب را نماد و پرچم دین مبین اسلام دانست و تأکید کرد: پدیده عفاف و حجاب در طول تاریخ فراز و نشیب‌های زیادی را داشته که البته هیچگاه به طور کامل از نگاه‌ها به دور نمانده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دشمنان با هجمه بر ارزش‌های دینی به دنبال تهاجم بر جوامع اسلامی هستند، عنوان کرد: حجاب و عفاف حقیقتا نماد فرهنگ اسلامی است که باید با کمک بانوان در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول