اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی رفسنجان:

بدحجابی خطر ‌بزرگی برای جامعه است

جانشین انتظامی رفسنجان با بیان اینکه بدحجابی خطر بزرگی برای جامعه است، گفت: جوانان ما بی‌گناهند و از بی‌حجابی و بدحجابی آزار می‌بینند.

بدحجابی خطر ‌بزرگی برای جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، مهدی کریمی پیش از ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با اشاره به جنگ‌های دشمن از دیرباز تاکنون اظهار داشت: از حمله مغولان تا کشف حجاب رضاشاه همه جنگ‌هایی سخت بودند که سرانجام بر آنها فائق آمدیم.

وی افزود: حتی خواهران و مادران ما در زمان کشف حجاب بر کودتای رضاشاه پیروز شدند و تسلیم ذلت بدحجابی نشدند، اما امروز دشمن با جنگ نرم به جان جامعه، فرزندان و جوانان ما افتاده و به غیر از خانواده و بنیان گرم آن کسی نمی‌تواند بر این جنگ نرم پیروز شود.

جانشین انتظامی رفسنجان تصریح کرد: با ریشه‌یابی در بسیاری از جرایم مشخص می‌شود، برنامه‌های ماهواره اهم این ریشه‌هاست.

کریمی افزود: یک فرد صهیونیستی در بهترین جا و با بهترین امکانات در اتاقی نشسته و تنها برای 22 شبکه فارسی زبان فقط برای ایران برنامه می‌نویسد و برنامه‌های مبتذل اصالت خانواده‌ها را تهدید کرده و امروز ریشه در جرایمی دارد که حتی قتل‌ها هم یکی از عوارض تماشا کردن همین برنامه‌های ماهواره است که در واقع به رواج بی‌بند و باری و روابط نامشروع زن و مرد منجر شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه خود را همیار و همراه پلیس می‌دانند و با همکاری پلیس ریشه بسیاری از مفاسد را پیدا کرده و می‌خشکانند.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان افزود: جوانان و فرزندان ما سرمایه‌هایی هستند که با نفوذ قلبی پدر و مادر می‌توانند از خطرات دشمن دور بمانند و گرنه گمراه می‌شوند.

کریمی اذعان کرد: جوانان ما بی‌گناهند و از بی‌حجابی‌های موجود در جامعه آزار می‌بینند، زیرا بی‌حجابی خطر بزرگی برای جامعه محسوب می‌شود.

وی به آمار بالای طلاق در سن 25 تا 30 سال اشاره و خاطر نشان کرد: عدم خودسازی و آگاه‌سازی آماری را رقم می‌زند، لذا خانواده‌ها مشاوران خوبی برای عدم طلاق هستند و با نصیحت‌های خود دو جوان را به زندگی برگردانند تا عواقب بعد از طلاق گریبان آنها را نگیرد.

کریمی افزود: دین اسلام بهترین دین‌ها است، زیرا به سلامت تن و روان اهمیت زیادی داده و همه ما باید برای به دست آوردن و حفظ سلامت روح، روان و جسم کوشش کنیم و در فرزندان خود نفوذ قلبی داشته باشیم و بستر را برای گمراهی آنها با خرید ماهواره فراهم نکنیم تا جسم و روحشان آزرده شود.

انتهای پیام/80016/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول