اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

دانشگاه محل تقویت فرهنگ حجاب و عفاف است

امام جمعه آبپخش گفت: دانشگاه محل تقویت فرهنگ حجاب و عفاف است.

دانشگاه محل تقویت فرهنگ حجاب و عفاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم شروع سال تحصیلی دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش اظهار داشت: دانشگاه کلید توسعه علم و دانش و به تبع آن ارتقای هر منطقه است.

وی افزود: افتتاح دانشکده فنی و حرفه‌ای سما در آبپخش اقدام میمون و مبارکی است که با تلاش مسئولان محلی و همکاری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر حاصل شده است.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: عنایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان به آبپخش سبب اعتلای جایگاه آبپخش در منطقه می‌شود و فعالیت‌های علمی و دانش‌بنیان در این منطقه را رونق می‌بخشد.

رضایی بیان داشت: ایجاد امید و نشاط میان مردم و جوانان آبپخش از دستاوردهای مهمی است که از بدو اعلام خبر استقرار این دانشکده در شهر آبپخش برای همگان محسوس بوده است.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح علمی دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش از کاردانی به کارشناسی از مسائلی است که انتظار داریم مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با جدیت بیشتری به آن توجه داشته باشند و در آینده نزدیک این امر تحقق یابد.

این مسئول اذعان داشت: در زمینه احداث مراکز آموزش عالی آبپخش یکی از محروم‌ترین مناطق است و در سال‌های گذشته همواره شهروندان از این وضعیت گله‌مند بوده‌اند.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: امیدواریم استقرار دانشکده فنی و حرفه‌ای سما در آبپخش زمینه‌ساز خیرات و برکات فراوان و استقرار سایر واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزش عالی در آبپخش باشد.

رضایی بیان داشت: از بعد جمعیتی آبپخش رتبه دوم شهرستان را به خود اختصاص داده، ولی امکانات علمی و آموزشی آن در سطح پایین‌تری از شهرهای مجاور قرار دارد.

وی افزود: در گذشته جوانان آبپخش مجبور بودند برای ادامه تحصیل به شهرها و استان‌های همجوار بروند ولی با استقرار و تجهیز دانشگاه در آبپخش، زمینه تحصیل آسان برای جوانان آبپخش فراهم می‌شود.

رضایی تاکید کرد: احیای فرهنگ حجاب و عفاف و آموزه‌های اسلامی از مسائل مهمی است که در محیط‌های آکادمیک و دانشگاهی باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول