اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 36 مدعی

نفرات اول تا سوم لیگ دسته اول پینگ پنگ قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان قهرمانی استان قم معرفی و تجلیل شدند.

نفرات اول تا سوم لیگ دسته اول پینگ پنگ قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه ریزی مسئولان هیئت پینگ پنگ استان قم چهره‌های نام آشنای این رشته ورزشی در قالب رقابت‌های استانی لیگ دسته اول این رشته به رقابت پرداختند و افراد برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مسابقات پینگ ‌پنگ قهرمانی لیگ دسته اول رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان استان قم در حالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که یکی از مهم‌ترین اهداف هیئت شناسایی استعدادها و محک میزان آمادگی پینگ پنگ این رده سنی بود.

پیکارهای پینگ ‌پنگ لیگ دسته اول نونهالان و نوجوانان قم با برنامه ریزی هیئت و با شرکت چهره‌های مستعد پینگ پنگ قم در سطح بسیار بالایی از نظر فنی برگزار شد و طی آن برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و لیگ باشگاه‌های کشور نیز کاندیدا شدند.

در مسابقات این دوره پینگ ‌پنگ دسته اول نونهالان و نوجوانان قم 36 پینگ ‌پنگ ‌باز حضور داشتند و به شکل انفرادی رقابت‌های خود را برگزار کرده و در پایان جدالی نزدیک بین نفرات مدعی که تعدادی از آن‌ها چهره‌های شناخته شده این رشته در ترکیب تیم‌های اعزامی قم به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور نیز بودند، برترین‌ها شناخته شدند.

پینگ ‌پنگ‌ بازان شرکت ‌کننده در رقابت‌‌های لیگ رده سنی نونهالان و نوجوانان قم، در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان با شناخت برترین‌ها، از پینگ پنگ‌ بازان برتر توسط هیئت قم تجلیل به عمل آمد.

در پایان این رقابت‌ها که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود پینگ پنگ بازان شرکت کننده در دو مرحله با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت 10 نفر در مرحله پایانی برای به دست آوردن عنوان قهرمانی مسابقه دادند و سه نفر برتر آن‌ها معرفی شدند.

رقابت 10 پینگ پنگ باز حاضر در مرحله پایانی لیگ دسته اول نونهالان و نوجوانان پینگ پنگ قهرمانی قم به شکل حذفی برگزار شد و در نهایت این امین منتظری بود که موفق شد بالاتر از سایر پینگ پنگ بازان حاضر در این مسابقات عنوان قهرمانی را کسب کند.

در این رقابت‌ها علیرضا مسعودی در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد، ضمن اینکه احسان حسینی در این مسابقات موفق به کسب مقام سوم شد تا پرونده این پیکارها در پایان رقابت 36 پینگ پنگ باز آینده دار رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان مشخص شود.

این رقابت‌ها در حالی برگزار شد که هم اکنون تیم نونهالان و نوجوانان هیئت پینگ‌ پنگ استان قم در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌ پنگ باشگاه‌های کشور حضور دارد و در تلاش برای کسب جواز صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر این رشته ورزشی به صورت رفت و برگشت با رقبا پیکار می‌کند و هفته آینده میزبان بازی‌های دور برگشت لیگ امسال نیز خواهد بود.

انتهای پیام/2258/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول