اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 114 چهره آینده‌دار

برترین‌های پینگ پنگ خردسالان کشور در قم معرفی شدند

مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان بعد از دو روز رقابت به میزبانی شهر مقدس قم با معرفی نفرات برتر رسما پایان یافت.

برترین‌های پینگ پنگ خردسالان کشور در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت پینگ پنگ استان قم از روز پنجشنبه بیست و هشتم شهریور ماه میزبان تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور است و سرانجام این پیکارها با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور که در رده سنی خردسالان و با حضور چهره‌های آینده دار و پشتوانه‌های سال‌های آتی پینگ پنگ کشورمان برگزار شد، مدعیان در سالن ورزشی مریم منطقه آذر قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، مدعیان در دو بخش انفرادی و تیمی رقابت‌های دو روزه خود را در شهر مقدس قم و در جوار بارگاه کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برگزار کردند و سرانجام قهرمانی به نماینده استان البرز رسید.

با انجام دیدارهای مراحل مختلف سرانجام 12 پینگ پنگ باز خردسال خود را به مرحله نهایی رساندند و در تلاش برای به دست آوردن عنوان قهرمانی رقابتی نزدیک و تماشایی داشتند تا اینکه نوید شمس از استان البرز توانست این عنوان را از آن خود کند.

در رده‌بندی نهایی نوید شمس از استان البرز با 11 پیروزی و کسب 22 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و بدین ترتیب قهرمان شد در حالی که محسن رضاقلی زاده از استان آذربایجان غربی با 10 پیروزی، یک باخت و کسب 21 امتیاز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

موفق‌ترین پینگ پنگ باز میزبان یعنی هیئت پینگ پنگ استان قم در این دوره از مسابقات سید محمد معین منتظری بود که با کسب 9 پیروزی، دو باخت و کسب20 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و نام قم را در بین برترین‌های این دوره از پیکارها قرار داد.

در نهایت اینکه علی رحیمی از توابع تهران با هشت برد و سه باخت و کسب 19 امتیاز چهارم شد، ماهان توحیدی از استان کردستان با شش برد، پنج باخت و کسب 17 امتیاز در مکان پنجم ایستاد و مقام ششم را پویا احراری از استان خراسان جنوبی با شش برد، پنج باخت و کسب 17 امتیاز به دست آورد.

معین ملکیان از استان تهران با پنج برد و شش باخت و کسب 16 امتیاز هفتم شد، ارشیا عنایت زاده از استان خوزستان با پنج برد، شش باخت و کسب 16 امتیاز هشتم شد و آرشام شریعتی از استان کردستان با دو برد، 9 باخت و کسب 13 امتیاز نهم شد.

انتهای پیام/78002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول