اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

دختران پینگ‌پنگ‌باز قم در لیگ برتر امید عملکرد خوبی داشتند

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: چهار بانوی قمی اعزامی به رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ امید کشور در رقابت با تیم‌های مطرح کشور عملکرد خوبی داشتند.

دختران پینگ‌پنگ‌باز قم در لیگ برتر امید عملکرد خوبی داشتند

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: چهار بانوی قمی با انجام تمرینات خوب و مفید به مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ رده سنی جوانان و امید باشگاه‌های کشور اعزام شدند و با عملکردی مناسب به کار خود پایان دادند.

وی یادآور شد: ترکیب تیم دختران رده‌های سنی جوانان و امید قم برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر جوانان و امید بانوان پینگ‌پنگ قهرمانی کشور در حالی مشخص شد که این تیم به خوبی تمرین کرده و آماده رقابت با حریفان بود.

عموئیان اضافه کرد: بعد از اینکه دختران پینگ‌پنگ‌باز قم در رقابت‌های مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور یافتند و همزمان هیئت پینگ‌پنگ قم درگیر اعزام تیم‌های رده‌های سنی مختلف بخش پسران قم به رقابت‌های لیگ‌های رده سنی امید و نونهالان و نوجوانان کشور بود، ورزشکاران آینده‌دار پینگ‌پنگ قم در بخش دختران رده سنی امید در مسابقات لیگ برتر کشور با حریفان خود رقابت کردند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: این در حالی است که در روزهای پایانی شهریور ماه مسابقات قهرمانی رده سنی خردسالان پسر کشور نیز به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان قم برگزار شد و در مجموع هیئت پینگ‌پنگ قم در دو ماه اخیر روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت.

وی یادآور شد: رقابت‌های پینگ‌پنگ رده سنی امید قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان همدان در حالی برگزار شد که پینگ‌پنگ‌بازان قمی نیز با استفاده از توانمندی و آمادگی خود رقابت خوبی با حریفان داشتند و در مجموع خوب و مفید ظاهر شدند.

عموئیان ابراز داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، این دوره از پیکارها در حالی در همدان به انجام رسید که در یک مرحله و به صورت متمرکز برگزار شد و تعداد بازی‌ها در هر مسابقه 9 بازی، شامل هشت بازی انفرادی و یک بازی دو نفره بود.

وی با اشاره به ترکیب تیم هیئت پینگ‌پنگ دختران استان قم در این پیکارها یادآور شد: برای حضور در این رقابت‌‌ها فاطمه محقق، مهدیه کبیریان، پرستو شفیعی و مریم انصارالحسینی به مربیگری رقیه وفاپور به همدان اعزام شدند و با کسب مقام ششم از بین 11 تیم مدعی به کار خود پایان دادند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم در پایان با اشاره به ترکیب تیم اعزامی بانوان رده سنی امید قم به این دوره از پیکارهای لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های قم، گیلان، تهران، همدان (الف)، (ب)، (ج)، هیئت فارس، پتروشیمی بندر امام، هیئت خراسان رضوی و هیئت البرز در این مسابقات شرکت داشتند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول