اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

پینگ‌پنگ‌باز قمی به تیم ملی نونهالان دعوت شد

چهره آینده‌دار پینگ پنگ استان قم با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور به اردوی آماده‌سازی تیم ملی پینگ‌پنگ رده سنی نونهالان دعوت شد.

پینگ‌پنگ‌باز قمی به تیم ملی نونهالان دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید معین منتظری از بازیکنان رده سنی خردسالان پینگ‌پنگ قم است که از سوی کادر فنی تیم ملی این رده سنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نونهالان کشورمان دعوت شد تا توانمندی و استعداد خود را در این رشته ورزشی به نمایش بگذارد.

دعوت بازیکن خردسال قمی به اردوی تیم ملی نونهالان کشورمان در حالی صورت گرفت که سرمربی تیم‌های ملی پایه پینگ‌پنگ صمد تدبیری است و این مربی با دانش سید محمد معین منتظری را به اردوی تیم ملی نونهالان پینگ‌پنگ دعوت کرد.

این در شرایطی است که اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ نونهالان در کمپ تیم‌های ملی در شهر اصفهان برنامه‌ریزی شد زیرا در این کمپ امکاناتی که برای نونهالان در این شهر در نظر گرفته شده از لحاظ خوابگاه و اسکان بسیار عالی و در سطح بسیار حرفه‌ای است و یکی از بهترین سالن‌های کشور در اصفهان وجود دارد.

این اردو در حالی برای آماده‌سازی و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی پینگ‌پنگ نوجوانان و جوانان تشکیل شد که همه ساله فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ طرحی را با نام hopes اجرا می‌کند و در این طرح کشورهای مختلف رقابت‌هایی را در آن برگزار می‌کنند و فدراسیون کشورمان نیز همگام با این طرح سالیانه شش تا هفت اردو را برای رده‌های سنی پایه در کشور برگزار می‌کند.

در حالی که هر کشور یک پسر و یک دختر پینگ‌پنگباز را نیز به این رقابت‌ها اعزام می‌کند، 16 نفر برای این اردو از 12 استان دعوت شده‌اند که در بین آنها نام سید محمد معین منتظری کوچولوی آینده‌دار پینگ‌پنگ قم نیز به چشم می‌خورد.

این سومین اردوی سال جاری پینگ‌پنگبازان نونهال است که دو مرحله آن به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان اصفهان برگزار شده و این شهر با تعاملی که با فدراسیون برقرار کرده به یکی از کمپ‌های اصلی تیم‌های ملی تنیس روی میز تبدیل شده است.

این اردو زیر نظر سرمربی تیم‌های ملی پایه پینگ‌پنگ کشورمان در حالی برگزار می‌شود که سه سال از برگزاری آخرین اردوی تیم ملی نونهالان می‌گذرد و بعد از روی کار آمدن رئیس فعلی فدراسیون پینگ‌پنگ اهتمام ویژه‌ای به این رده سنی شده است.

انتهای پیام/2258/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول