اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

استعدادهای رده‌های سنی، آینده پینگ‌پنگ قم را می‌سازند

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: پینگ‌پنگ‌بازان قم از حضور در مسابقات امیدهای کشور تجربیات گرانبهایی اندوختند و همین استعدادها آینده قم در این رشته را می‌سازند.

استعدادهای رده‌های سنی، آینده پینگ‌پنگ قم را می‌سازند

عباس اشعری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این هیئت در کنار تمام فعالیت‌هایی که برای توسعه پینگ‌پنگ قم انجام می‌دهد، کاملا با فدراسیون پینگ‌پنگ و برنامه‌هایی که طبق تقویم این فدراسیون برگزار می‌شود، هماهنگ است.

وی ادامه داد: ما حضور در رقابت‌های پینگ‌پنگ کشور اعم از پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور را یک فرصت مغتنم برای نشان دادن ظرفیت غنی پینگ‌پنگ قم می‌دانیم و به همین خاطر همواره آماده هستیم تا بهترین نفرات را به مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون برگزار می‌شود، اعزام کنیم.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم در ادامه از اعزام تیم امید قم به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و یادآور شد: تیم امید قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور با ترکیبی متشکل از امیدهای آینده این رشته راهی جدال با حریفان شد.

وی به ترکیب تیم اعزامی هیئت پینگ‌پنگ قم به این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: تیم امید قم با حضور حسین امیری، حمیدرضا اخوان و محمدامین شیخ‌محمدی در این رقابت‌ها حضور یافت در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ این رقابت‌ها در یزد به انجام رسید.

اشعری‌فر خاطرنشان کرد: رقابت‌های آزاد و رده‌بندی دسته برتر پینگ‌پنگ امیدهای پسر کشور به میزبانی یزد در حالی برگزار شد که سرداوری این دوره از پیکارها بر عهده محمود رهیده بود و وی را کبودساز داور بین‌المللی یزدی همراهی کرد.

وی یاد آور شد: در این پیکار‌ها 111 پینگ‌پنگ‌باز در رده سنی امید از 21 استان کشور به مصاف یکدیگر رفتند و رقابت مدعیان در سالن شهید صدوقی یزد به انجام رسید و در مرحله اول 151 مسابقه دوره‌ای بین شرکت‌کنندگان برگزار شد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم با اشاره به برترین‌های این مسابقات، افزود: در پایان این پیکارها میعاد لطفی از تهران با تحمل دو باخت و کسب 22 امتیاز در مکان نخست ایستاد و محمدعلی روئین‌تن از فارس با همین تعداد امتیاز ولی به دلیل شکست برابر لطفی در مکان دوم قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین سجاد حسینی از اصفهان با 21 امتیاز، سروش امیری‌نیا از خوزستان و مهرشاد پوده از اصفهان هر کدام با 20 امتیاز رتبه‌های سوم تا پنجم را به دست آوردند و حامد باشت‌باوی از خوزستان با 19 امتیاز، محمد اصل‌مند از خراسان رضوی و عماد سهرابی از تهران هر کدام با 18 امتیاز رده‌های ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند، ضمن اینکه نفرات اول تا هشتم در دسته برتر امیدهای کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول