اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

پینگ‌پنگ‌بازان قم در لیگ کشور مدعی قهرمانی هستند

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: پینگ‌پنگ‌بازان قمی در مسابقات این فصل لیگ رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور مدعی قهرمانی هستند.

پینگ‌پنگ‌بازان قم در لیگ کشور مدعی قهرمانی هستند

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ تصریح کرد:‌ شاید در مقایسه با برخی دیگر از رقبای‌ خود از نظر مالی در شرایط ایده‌آل نباشیم اما بضاعت تیم ما از هر نظر به اندازه‌ای هست که پینگ‌پنگ‌بازان قمی بتوانند در این رقابت‌ها حضور موفقی داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر پیکارهای تنیس قهرمانی کشور که هم اکنون تیم خردسالان قم در آن حضور دارد و با نفرات خوب و آماده خود به دنبال کسب مقام‌های اول تا سوم است، تیم‌های قمی در لیگ‌های پینگ‌پنگ قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز با حریفان پیکار می‌کنند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از حضور تیم‌های رده سنی امید و همچنین رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در لیگ‌های پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور خبر داد و ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان به میزبانی اصفهان و همدان رقابت‌های باشگاهی در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پسر ایران آغاز شد.

وی با بیان اینکه مرحله رفت از دور مقدماتی مسابقات نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود، اضافه کرد:‌ امسال 15 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و گروهی که تیم قم در آن حضور دارد، بازی‌هایش در همدان به انجام می‌رسد.

عموئیان بیان داشت: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان در گروه نخست این پیکارها هشت تیم شهرداری سنندج، هیئت اصفهان، هیئت همدان، پتروشیمی بندر امام، هیئت فارس، نفت و گاز گچساران، هیئت قزوین و هیئت هرمزگان در اصفهان برای صعود به مصاف هم رفتند.

عموئیان یادآور شد: در گروه دوم مسابقات نیز در شهر همدان، هفت تیم هیئت همدان (الف)، شهرداری بناب، نفت آبادان، هیئت لرستان، هیئت قم، هیئت مرکزی و مناطق نفت‌خیز جنوب حضور دارند که به سر داوری علیرضا حجازیان و به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در ترکیب تیم قم بازیکنان مستعدی حضور دارند که با سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای رده‌های سنی پایه شناسایی شده‌ و به این مرحله رسیده‌اند، ابراز داشت: پس از انجام این مرحله از رقابت‌ها که در دو مرحله رفت و برگشت انجام می‌شود، از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند که به صورت دوره‌ای در دو مرحله رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول