اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

اعتبار 102 میلیارد ریالی تویسرکان در سال جاری

فرماندار تویسرکان گفت: کل اعتبارات استانی و ماده 10، 12 و 180 توزیع شده شهرستان تویسرکان 102 میلیارد و 323 میلیون ریال است.

اعتبار 102 میلیارد ریالی تویسرکان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، اظهار کرد: کل اعتبارات استانی و ماده 10، 12 و 180 توزیع شده شهرستان تویسرکان در کمیته برنامه‌ریزی 102 میلیارد و 323 میلیون ریال است.

وی اعتبار ملی استانی شده شهرستان را برای چهار طرح  145 میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار توزیع شده برای کل پروژه‌های مصوب تویسرکان از محل استانی برای 162 پروژه در قالب 39 دستگاه اجرایی است.

فرماندار شهرستان تویسرکان تعداد طرح‌های مبادله شده سال جاری شهرستان را 150 طرح و مبادله نشده را 12 طرح اعلام کرد.

وی در ادامه به بیان مصوبات شورای ‌برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان مرتبط با شهرستان تویسرکان، پرداخت و ابراز کرد: اداره راه و شهر‌سازی استان موظف شد تا پایان سال جاری 10 کیلومتر از باند شمالی چهارخطه جوکار به تویسرکان و سه کیلومتر چهارخطه تویسرکان به کنگاور را تکمیل کند.

شرکائی به تأمین اعتبار بیمارستان 96 تختخوابی تویسرکان از سوی اداره کل راه و شهرسازی در سال 92 اشاره کرد و گفت: تبدیل باغات گردوی درجه 2 به درجه یک در سال جاری توسط جهاد کشاورزی با همکاری مردم از محل تسهیلات بانکی و کمک‌های فنی و اعتباری مصوبه‌ شورای برنامه‌ریزی است.

وی افزود: همچنین مصوب شد دانشگاه علوم پزشکی با همکاری معاون امور عمرانی استانداری همدان با تأمین اعتبار، ساختمان اورژانس بیمارستان تویسرکان را تا پایان سال 92 برای بهره‌برداری آماده کند.

فرماندار تویسرکان ابراز داشت: مقرر شد اداره راه و شهرسازی استان نسبت به مطالعه محور جدید تویسرکان ـ همدان از مسیر سرکان اقدام کند.

انتهای پیام/89010/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول