اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان گیلان:

بودجه 93 کشور به زودی به مجلس ارائه می‌شود

دبیر مجمع نمایندگان گیلان گفت: دولت به زودی بودجه 93 را به مجلس ارائه می‌دهد.

بودجه 93 کشور به زودی به مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج ندیمی صبح امروز در جلسه شورای اداری استانداری گیلان که با حضور وزیر کشور در سالن غدیر استانداری این استان تشکیل شد، اظهار داشت: باید این باور را داشته باشیم که دولت‌ها در انتخاب برای مدیریت مطلوب دنبال افراد همسو و شایسته هستند.

وی افزود: این بدین معنا نیست که مدیران قبلی شایسته نبودند اما برای همه شان و احترام قائل هستیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 34 سال نظام اسلامی از این شایستگان استفاده کرده است، گفت: امروز در تصدی استانداری گیلان فردی از جامعه انقلابی و با پیشینه قابل احترام مواجه هستیم ضمن اینکه استاندار قبلی نیز فرد شایسته و قابل احترامی بوده است.

وی رحمانی‌فضلی را شیخ‌الوزرا نامید و تصریح کرد: وی برای انتخاب استانداران با مدیران و مسئولان هماهنگ است.

ندیمی به مشکلات گیلان اشاره کرد و یادآور شد: بین صنعت و کشاورزی گیلان مشکل وجود دارد و برنج، چای، ابریشم، شیلات و جنگل با مباحث متعددی مواجه است.

دبیر مجمع نمایندگان گیلان درباره وضعیت چای تصریح کرد: خرید تضمینی چای یک قانون است و باید مطالبات چای‌کاران در زمان خود پرداخت شود.

وی با انتقاد از واردات برنج در کشور خاطرنشان کرد: سرانه مصرف برنج کشور 40 کیلوگرم است اما تاکنون یک میلیون و 200 هزار تن برنج وارد کشور شده است.

وی میزان تولید ابریشم را قابل تعریف ندانست و یادآور شد: در حوزه صنعت در دهه 60 و 70 از توسعه بازماندیم در حالیکه گیلان قابلیت‌های صنعتی زیادی دارد.

ندیمی بحث صادرات و واردات را از مشکلات دانست و متذکر شد: در گیلان افراد اجرایی بسیار زیادی هستند که در تغییرات احتمالی از آن‌ها استفاده می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: ایران می‌تواند کانون بسیاری از مباحث سیاسی و اقتصادی جهان باشد.

وی از وزرا خواست حضور بیشتری در استان‌ها داشته باشند و خاطرنشان کرد: مطالبات حوادث غیر مترقبه جزء تعهدات دولت است که باید عملی شود.

ندیمی تصریح کرد: از دولت گذشته، گیلان 200 میلیارد تومان مطالبه دارد که انتظار داریم تعهدات دولت نسبت به گیلان پرداخت شود.

وی درباره بودجه سال 93 یادآور شد: بودجه سال 93 کشور به زودی توسط دولت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2300/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول