اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

عقب‌ماندگی‌های مازندران در بودجه 93 رفع شود/سرمایه‌گذاری در مازندران به نفع کشور است

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه عقب‌ماندگی‌های مازندران باید در بودجه 93 رفع شود، گفت: اگر سرمایه‌گذاری در مازندران صورت گیرد، خدمت به کشور است.

عقب‌ماندگی‌های مازندران در بودجه 93 رفع شود/سرمایه‌گذاری در مازندران به نفع کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمهدی هاشمی امشب در پایان سفر یک روزه اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشستی در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در بخش اجرایی وجود دارد طبیعی است که همه مشکلات مازندران قابل حل نیست.

وی ادامه داد: اینک که دور جدید مدیریتی با بخش عمده نیروهای تازه نفس شروع شده، انتظار است جهشی در جبران عقب‌ماندگی‌های مازندران انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه مازندران علاوه بر عقب‌ماندگی‌هایی که دارد، خدمات ارزشمندی به سایر استان‌ها و به خارج از کشور، ارائه می‌دهد، گفت: اگر سرمایه‌گذاری در مازندران صورت گیرد، خدمت به همه مردم کشور است.

هاشمی یادآور شد: انتظارات در راستای ارتقای سطح ایمنی تردد و حمل و نقل و ارتقای سطح رفاه زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه بعضی از تصمیماتی که در بازدیدهای امروز لحاظ شد باید در کمیته‌ها و کمیسیون‌های مجلس لحاظ شود، افزود: باید برای استفاده بیشتر از بخش خصوصی برنامه داشته باشیم و به کیفیت اجرای فعالیت‌ها بیش از کمیت‌ها توجه کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه بهتر و مهم‌تر است که پروژه‌های در اولویت، زودتر اجرا شوند، گفت: پروژه‌ها باید اولویت‌بندی شوند.

وی با بیان اینکه مازندران برای ما از اولویت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: تلاش کنیم این عقب‌ماندگی‌ها جبران شوند و در بودجه 92 و به ویژه در بودجه 93 این عقب‌ماندگی‌ها به شکل مناسب‌تری اصلاح شود.

به گزارش فارس، این نشست با تاخیر دو ساعته برگزار شد.

انتهای پیام/86007/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول