اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل:

خبرنگاران میرزابنویس مدیران نیستند / مدیران به انتقادات احترام بگذارند

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با تأکید بر اینکه خبرنگاران میرزابنویس مدیران نیستند، گفت: مدیران به انتقادات احترام بگذارند.

خبرنگاران میرزابنویس مدیران نیستند / مدیران به انتقادات احترام بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نعمت قربانی عصر امروز در دیدار رئیس، نائب رئیس و رئیس کمیسوین فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل از دفتر انجمن صنفی خبرنگاران آمل، ارتباط تنگاتنگ خبرنگاران با مدیران و رؤسای این شهرستان را از وظایف ذاتی اصحاب رسانه دانست و اظهار داشت: در حیطه تنویر افکار عمومی مدیران باید احترام خبرنگاران را نگه دارند و بدانند که آنچه خبرنگاران می‌نویسند تفکراتشان است.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران میرزابنویس مدیران نیستند، ابراز داشت: در عرصه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی هیچ مدیری موظف نیست که در امر نوشتن به خبرنگاران امر و نهی کند.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل یادآور شد: مدیران با انتقاد خبرنگاری در حوزه‌ کاری‌اش نباید فرض را بر تخریب آن مدیر از سوی آنها قلمداد کنند.

قربانی اضافه کرد: برای آگاهی‌بخشی از عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری باید درب این دو نهاد به سوی مردم و خبرنگاران باز باشد تا خیلی از مسایل با زبان گویا بازگو و اطلاع‌رسانی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه بر اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه جهت فرهنگ عاشورایی به مردم تأکید کرد.

مسعود تسلیمی با بیان اینکه با توجه فرارسیدن ماه محرم باید این فرهنگ را در شهرستان آمل قوی‌تر و پرشور نهادینه کرد، متذکر شد: در این امر مهم‌ترین قشر خبرنگاران هستند که می‌توانند با قلم خود و نگارش آن در خبرگزاری‌ها و جراید، فرهنگ عاشورایی را بین مردم پررنگ کرد.

وی با تأکید براینکه با قلم رسای اصحاب رسانه شهرستان آمل می‌توان این فرهنگ را به دیگر شهرهای استان انعکاس داد، بیان داشت: تاکنون خبرنگاران این شهرستان تابلوی آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم را در مازندران بالا نگه داشته است.

تسلیمی در پایان ابراز کرد: امیدواریم در این دوره از اعضای شورای اسلامی شهر آمل با تلاش و کوشش پس از چهار سال عملکرد مناسبی را برای مردم این شهر به یادگار بگذارد.

انتهای ‌پیام/86011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول